1. اخبار استان
  2. بازدید ۸۲۵ هزار نفر از جاذبه‎های تاریخی و فرهنگی زنجان

کد خبر: 2623

بازدید ۸۲۵ هزار نفر از جاذبه‎های تاریخی و فرهنگی زنجان

بازدید ۸۲۵ هزار نفر از جاذبه‎های تاریخی و فرهنگی زنجان

 

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی هفت ماه گذشته از سالجاری بیش از ۸۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر از جاذبههای تاریخی و فرهنگی استان زنجان بازدید داشتهاند.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان به نقل از فارس، علی اکبر شرفی امروز ، نهم آبانماه در زنجان اظهار کرد: بیش از ۱۱۵ هزار و ۲۱۳ نفر از موزه و گنبد سلطانیه طی هفت ماه گذشته از سالجاری دیدن کردهاند.

وی ابراز کرد: ۱۱۲ هزار و ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان از موزه و گنبد سلطانیه طی سالجاری داخلی و ۳ هزار و ۱۹۹ نفر هم گردشگر خارجی بودهاند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه ۶۵ هزار و ۶۹۶ بازدیدکننده داخلی و خارجی از موزه مردمشناسی رختشویخانه زنجان بازدید کردهاند، تصریح کرد: بیش از ۶۴ هزار نفر از این بازدیدکنندگان، ایرانی هستند.

شرفی تعداد بازدیدکنندگان از موزه باستانشناسی ذوالفقاری و موزه مردان نمکی زنجان را طی هفت ماه گذشته از سالجاری ۳۸ هزار و ۹۶۷ نفر اعلام کرد و یادآور شد: ۳۳۷ گردشگر خارجی این موزه را مورد بازدید قرار دادهاند.

وی همچنین از بازدید ۶۲ هزار و ۹۱۶ گردشگر داخلی و ۸۴۰ گردشگر خارجی از غار تاریخی کتلهخور استان زنجان در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: در مجموع ۸۲۵ هزار و ۷۷۷ نفر از جاذبههای تاریخی و فرهنگی استان طی هفت ماه گذشته از سالجاری بازدید کردهاند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه ۷۲۶ هزار و ۶۰۷ نفر از جاذبههای طبیعی استان طی سالجاری دیدن کردهاند، اظهار کرد: تعداد بازدیدها از جاذبههای دست‌ساز استان هم ۱۳۰ هزار و ۸۱ نفر بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فعالیت هیات‌های مذهبی زنجان، مطلوب و مناسب است
خبر قبلی
صدور مجوز استخدام ۱۱ هزار و پانصد نفر برای وزارت بهداشت و درمان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست