1. اخبار استان
  2. “شلتاق” در زنجان رونمایی می‌شود

کد خبر: 2702

“شلتاق” در زنجان رونمایی می‌شود

 “شلتاق” در زنجان رونمایی می‌شود

 

 

 

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آیین رونمایی از مجموعه شعر “شلتاق” به مناسبت سومین روز از آغاز هفته کتاب با حضور شاعر این مجموعه در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی،  با اعلام این خبر اظهار کرد: این مراسم فردا، دوشنبه، ٢٢ آبان‌ماه برگزار شده و غلامرضا طریقی، شاعر این مجموعه نیز در مراسم حضور خواهد داشت.

 وی این مراسم را همراه با جشن_امضا و شعرخوانی عنوان کرده و ادامه داد: فرهنگسرای کوثر زنجان، ساعت ۴ عصر دوشنبه میزبان این مراسم خواهد بود و شرکت برای عموم در آن آزاد است.

به گفته این مقام مسئول، شاعران مطرح استان و کشور در این مراسم حضور داشته و انجمن ادبی صراط و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در اجرای این برنامه همکاری دارند.

«شلتاق» غلامرضا طریقی، چهل غزل تازه او را شامل می‌شود و اردیبهشت امسال در نمایشگاه کتاب تهران روی پیشخوان قرار گرفت و چاپ اولش در دو روز و نیم فروخته شد. این کتاب توسط نشر چشمه منتشر شده و ششمین دفتر شعر مستقل غلامرضا طریقی و دهمین کتاب او محسوب می‌شود. پیش از این کتاب‌های “آن‌قدر پرم از تو که کم مانده ببارم”، “هر لبت یک کبوتر سرخ است”، “جهان غزلی عاشقانه است”، “با یاد شانه‌های تو”(گزیده)، “به جهنم”، “ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد”، “گزینه‌ غزل”،  “آکواریوم”(ترجمه اشعار نصرت کسمنلی) و “باران اگر ببارد”(مجموعه ترانه) از این نویسنده و شاعر زنجانی منتشر شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زمین لرزه در زنجان احساس شد
خبر قبلی
شکل برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر می‌کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست