1. اخبار استان
  2. ماجرای عزل رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چه بود؟

کد خبر: 8911

ماجرای عزل رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چه بود؟

همدلی زنجان طی امروز برای مشخص شدن ابعاد عزل و کناره گیری یحیی نصیرا پیگیری هایی انجام داد. طی این این پیگیری ها ابتدا تلاش شد با یحیی نصیرا ارتباط تلفنی برقرار شود که وی ابتدا عنوان کرد در جلسه است و سپس به تلفن همراه خود پاسخ نداد.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ یحیی نصیرا در صفحه اینستاگرام خود اظهاراتی داشته که قابل تامل است. تماس هایی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر معماری و شهرسازی نیز برقرار شد اما نتیجه لازم حاصل نشد!

آنچه یک منبع آگاه به همدلی زنجان اطلاعات داده، طی روز پنج شنبه(۲۴اسفند) هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان جلسه ای برگزار کردند که در این جلسه ۹ عضو هیئت مدیره به عدم کفایت وی برای پست ریاست این سازمان رای داده اند.

گفته شده که در این جلسه مطالب نگران کننده ای مطرح شده که یکی از آن ها دریافت حقوق از دو محل بوده است. یک حقوق بیش از ۱۰ میلیون تومانی( طبق شنیده های ۱۵ میلیون تومان) از سازمان نظام مهندسی و یک حقوق دیگر از دانشگاه آزاد به عنوان هیئت علمی توسط وی دریافت شده است.

این منبع آگه گفته که این امر تناسبی با ماموریت تمام وقت ایشان ندارد و اگر ایشان از دانشگاه حقوق میگرفته، نباید از سازمان حقوق دریافت می کردند. گفته شده که در این جلسه یحیی نصیرا دریافت همزمان پول از دو جا را کتمان نکردند. البته نامه رسمی هم به دانشگاه آزاد زده شده است.

آنطور که عنوان شده ۹ سوال از یحیی نصیرا طرح شده که پاسخ وی به سوالات اعضای هیئت مدیره قانع کننده نبوده است. زمان برگزاری جلسه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶:۳۰ دقیقه بوده و قبل از رای گیری یحیی نصیرا همراه با زهره ترابی جلسه هیئت مدیره را ترک کردند.

گفتنی است طبق ماده ۷۳ قانون مسوولیت عزل و نصب کارکنان با هیات مدیره است و رییس سازمان هم کارمند تمام وقت سازمان محسوب می شود.  وقتی ۹ نفر از یازده نفر هیئت مدیره با رییس سازمان کار نکنند، عملا سازمان تعطیل می شود.

شنیده شده طی امروز مدیرکل راه و شهرسازی جلسه ای با اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد کرد. آنطور که مشخص است در این جلسه تلاش می شود رئیس سازمان خود استعفا دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جوان گرایی در اتاق زنجان اتفاقی کاملا خوشایند و موثر بود
خبر قبلی
تنش در ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست