1. اخبار شهرستان
  2. عدم آغاز آسفالت‌ریزی معابر شهر زنجان شرایط جوی است

کد خبر: 9513

عدم آغاز آسفالت‌ریزی معابر شهر زنجان شرایط جوی است

در اسرع وقت به محض بهبود شرایط جوی آمادگی لازم در مدیریتی شهری برای آغاز آسفالت ریزی در شهر زنجان وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به دلایل عدم فعالیت جدی برای آسفالت ریزی و لکه گیری در معابر شهر زنجان، گفت: دلیل مهمی که موجب شده شهرداری زنجان به شکل جدی آسفالت ریزی در معابر شهر را آغاز نکند وضعیت جوی بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسماعیل دویران در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه در سال جاری تاکنون غالب پروژه های عمرانی به مرحله مناقصه نرفته است، اظهار کرد: در بین پروژه های مختلف فقط حوزه آسفالت ریزی به مرحله مناقصه رسیده که باید در ایجاد توازن برای این حوزه توجه لازم در شهر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون به دلیل وضعیت و شرایط جوی موفق نشدیم آسفالت ریزی در شهر را کلید بزنیم، افزود: در اسرع وقت به محض بهبود شرایط جوی آمادگی لازم در مدیریتی شهری برای آغاز آسفالت ریزی در شهر زنجان وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت توجه شهرداری زنجان به مناطق کم برخوردار شهر تاکید کرد و گفت: پروژه ها در مناطق محروم در اوولیت برای واگذاری و انجام باشند. با توجه به تاکیدات در سال های اخیر برای رسیدگی به مناطق محروم شاهدیم به خوبی به این موضوع توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آسفالت ریزی شاهدیم که توجهی به مناطقی همچون منطقه سایان و خان دره نشده است، خاطرنشان کرد: این مناطق در حوزه آسفالت ریزی در اولویت نیستند. در منطقه۳ نیز مناطقی همچون بابائیان، دباغ ها، فرودگاه، کوی فاطمیه و… مناقصه نرفته اما شهرک اعتمادیه رفته است. مناطق کم برخوردار در اولویت نبودند که این موضوع سریع پیگیری و برطرف شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
راهیابی ۶ تکواندوکار زنجانی به اردوهای تیم ملی
خبر قبلی
 زلنسکی چگونه رییس جمهور اوکراین شد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست