1. اخبار شهرستان
  2. کرایه تاکسی‌های زنجان تک نرخی می‌شود

کد خبر: 4866

کرایه تاکسی‌های زنجان تک نرخی می‌شود

کرایه تاکسی‌های زنجان تک نرخی می‌شود

 

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در صورت تایید کمیته تطبیق کرایه تاکسی‌های زنجان تک نرخی خواهد شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ کاظم افشارچی با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که روز چهارشنبه در جلسه شورای شهر مطرح شد، مربوط به افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از جمله نرخ کرایه تاکسی‌ها، اتوبوس‌، تاکسی بیسیم و تاکسی تلفن بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش حدود ۱۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به تصویب رسیده است، گفت: البته یک پیشنهادی که در این باره داریم این است که بحث دو نرخی بودن کرایه‌ها حل شود، در صورتی که این موضوع توسط کمیته تطبیق تایید شود، اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه  این نرخ‌ها تایید شده و به زودی جزئیات آن به اطلاع رانندگان تاکسی‌ها، اتوبوس‌، تاکسی بیسیم و تاکسی تلفنی و مردم اعلام خواهد شد، گفت: در صورتی که روال تایید توسط کمیته تطبیق انجام شود و روال مورد نظر طی شود از اواخر هفته جاری نرخ‌های جدید اعلام خواهد شد.

گفتنی است، به گفته مسىؤولان برای حل مشکل پول خرد در تاکسی‌ها نرخ‌های مصوب به شکلی تعیین شده است که مشکل مشاجره بین رانندگان و مسافر حل شود.

بمنظور از تک نرخی شدن که در صورت تایید کمیته تطبیق اجرایی خواهد شد، یکسان‌سازی پرداخت کرایه به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان است

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتظار ما و کار آن ها!
خبر قبلی
پرداخت حقوق دولتی معادن در استان، مشمول بخشودگی جرائم می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست