پرواز حجاج زنجانی بدون هیچ مشکلی از فرودگاه زنجان انجام می شود

پرواز حجاج زنجانی بدون هیچ مشکلی از فرودگاه زنجان انجام می شود

 

 

با پیگیری های استاندار زنجان، مکاتبه با وزیر راه و شهرسازی و حل مشکل ایجاد شده با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما)، برای پشتیبانی پرواز حجاج زنجانی، اعزام زائران حج و پرواز حجاج بدون هیچ مشکلی از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ گفتنی است؛ اعزام زائران حج عمره از سال ۱۳۹۱ و اعزام حجاج تمتع از سال ۱۳۹۳ از فرودگاه زنجان برقرار شده و پیش از این توسط شرکت ماهان بدون تحمیل هزینه های اضافی انجام می شد.

از سال گذشته شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) جهت برقراری این پروازها جایگزین ماهان در زنجان شد و با پیگیری های استان و تامین بخشی از نیازها و امکانات از سوی استان، روند اعزام حجاج زنجانی از فرودگاه این استان ادامه یافت.

چندی پیش بدلیل درخواست ۴۰ هزار دلار هزینه از سوی شرکت هما بابت هندلینگ شرکت سعودی در سال جاری، موج از نارضایتی در افکار عمومی استان ایجاد شده بود و موجب انتقال پروازهای حجاج زنجانی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران می شد، ولی با توجه به مشکلاتی که در جابجایی حجاج زنجانی که اغلب از مردم شریف روستاها و از اقشار مُسن و کم‌درآمد می باشند، مقام عالی استان پیگیری های جدی برای رفع این مشکل انجام داد.

سرانجام پس از ارسال نامه استاندار زنجان و درخواست تسهیل در هندلینگ پروازهای حج این استان از وزیر راه و شهرسازی و شرکت هما، مقرر گردید پرواز حجاج زنجانی امسال از فرودگاه زنجان انجام شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهره‌مندی ۸۰ بیمار اسکیزوفرن از خدمات مرکز شبانه‌روزی بهزیستی زنجان
خبر قبلی
تحقق ۱۳۴ درصدی طرح های نیمه تمام استان نسبت به هدفگذاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست