1. اخبار شهرستان
  2. پیچ و خم اداری در شهرداری زنجان برای مردم آزاردهنده است

کد خبر: 4965

پیچ و خم اداری در شهرداری زنجان برای مردم آزاردهنده است

 

۳ ماه از فصل کاری در زنجان گذشت، فعالیت عمرانی آغاز نشده است

پیچ و خم اداری در شهرداری زنجان برای مردم آزاردهنده است

 

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سه ماه از سال جاری گذشته اما شاهد آغاز فعالیت های عمرانی در شهر زنجان نیستیم، گفت: شهردار زنجان باید در این خصوص به افکار عمومی شهر زنجان پاسخ دهد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پروژه های عمرانی در سطح شهر زنجان باید با جدیت پیگیری و دنبال شوند، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری تمامی مسئولان تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان کلنگ زنی و هم اکنون آغاز به کار کرده، اما متاسفانه برخی موانع توسط برخی اشخاص برای آن ایجاد شده است که امیدواریم عموم مردم  برای توسعه شهر زنجان همکاری لازم را داشته باشند.

وی ایجاد مانع در اجرای عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر را موجب افزایش هزینه و زیان به منافع شهر توصیف کرد و افزود: باید برای تسریع و عملیاتی شدن پروژه های مهم در شهر زنجان راهکار و پیشنهاد ارائه داد و گره های احتمالی بر سر راه پروژه های عمرانی را باید در کنار یکدیگر باز کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان یکی از گلایه های مردم در مراجعه به شهرداری زنجان را مشکلات بروکراسی اداری برشمرد و تاکید کرد: پیچ و خم اداری در شهرداری زنجان زیاد است و شهردار زنجان باید برای این وضعیت ناممناسب بازنگری لازم را انجام دهد.

وی  به اتفاق ناگوار در بروز مشکل برای چهار نفر از نیروی انسانی حوزه اجرائیات شهرداری اشاره کرد و گفت: این اتفاق ناگوار برای این افراد که در حین انجام وظیفه بودند ناگوار بود و اگر رخداد جبران ناپذیری اتفاق می افتاد واقعا چه کسی پاسخگو بود!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پروژه های عمرانی در شهر زنجان تجمیع شده است
خبر قبلی
ما هنوز از مفهوم عشق چیزی نمی دانیم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست