1. اخبار شهرستان
  2. پروژه های عمرانی در شهر زنجان تجمیع شده است

کد خبر: 4967

پروژه های عمرانی در شهر زنجان تجمیع شده است

پروژه های عمرانی در شهر زنجان تجمیع شده است

عملیات اجرایی پروژه پل گلشهر به روز در حال انجام است

 

 

 

 

شهردار زنجان به برنامه های حوزه عمرانی شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری زنجان در سال جاری تجمیع پروژه های عمرانی بود، به گونه ای که در گذشته پروژه های کوچک عمرانی زیادی تعریف می شد که هم اکنون با تجمیع آن  تعداد آن ها کاهش و حجم ریالی آن افزایش یافته است.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعداد بالای پروژه های تعریفی با اغتبارات پایین موجب افزایش هزینه و زمان برای شهرداری زنجان شده بود، اظهار کرد: با تجمیع پروژه ها به لحاظ کمی با پیمانکاران کم تری مواجه هستیم و هزینه و زمان برای شهرداری کاهش یافته است.

وی به زمان بندی پروژه پل گلشهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همدلی بین مدیران استانی کلنگ زنی پروژه انجام و تاکنون عملیات اجرایی آن مطابق با زمان بندی پیش رفته است که باید تمامی شهروندان و مسئولان برای پیشبرد عملیات اجرایی آن در کنار یکدیگر باشند.

شهردار زنجان از اتخاذ بهترین تصمیم در خصوص پروژه سبزه میدان گفت و تاکید کرد: خوشبختانه بهترین تصمیم برای طراحی و اجرای پروژه سبزه میدان اتخاذ شده  و در این خصوص وحدت رویه بالایی در بین مدیران متولی ایجاد شده است.

وی در خصوص تاخیر در اجرای عملیات عمرانی با گذشت سه ماه از سال جاری نیز گفت: در حوزه آسفالت ریزی شرایط جوی مشکلاتی را ایجاد کرد، در خصوص سایر پروژه های عمرانی به دلیل زمان بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص مسائل بودجه ای تا پایان اردیبهشت عملا کارها در انتظار بود و  ۱۴ روز برای تصویب و تایید معاملات پیمانکاران لوایح در شورا مانده است.

معصومی در خصوص اظهارات مسعود مرادخانی برای تملک و بازگشایی برخی پلاک های تقاطع شیخ فصل اله نوری نیز گفت: شهرداری زنجان توان مالی و فنی مشخصی دارد و متناسب با آن نسبت به اولویت بندی تملکات و بازگشایی ها اقدام کرده و موارد مطرح شده نیز می تواند به عنوان اولویت های بعدی در دستور کار قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستور وزیر راه برای ارتقای سطح ایمنی و خدمات آزادراه زنجان-تبریز
خبر قبلی
پیچ و خم اداری در شهرداری زنجان برای مردم آزاردهنده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست