1. اخبار استان
  2. برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در گاوازنگ زنجان

کد خبر: 5096

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در گاوازنگ زنجان

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در گاوازنگ زنجان

افزایش بهره‌وری در سازمان همیاری شهرداری های استان در دستور کار است

 

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه متولی امور ساخت و ساز در منطقه گاوازنگ بر عهده معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان است، گفت: طی یک ابلاغیه این مهم به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده و این سازمان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه برخورد می‌کند.

 

سعید امیدی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه یکی از دغذغه های مهم سازمان همیاری شهرداری های استان توسعه منطقه گاوازنگ است، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در این منطقه ساخت و سازهای غیرمجاز بوده که با تخلفات جدید ساخت و ساز به شدت برخورد خواهد شد و با مواردی ساخته شده مطابق با ضوابط قانونی برخورد لازم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه همانطور که در تخلفات ساخت و ساز داخل شهر کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت دارد، افزود: در محدوده شهر نیز کمیسیون ماده ۹۹ زیر نظر معاونت هماهنگی امور عمرانی فعالیت دارد و در خصوص مساول مربوط به تخلفات این بخش تمهیدات لازم را اتخاذ می کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان بر ضرورت رعایت قوانین معماری و شهرسازی در منطقه گاوازنگ تاکید کرد و یادآور شد: تمامی ساخت و سازها در این منطقه باید منطبق با قوانین و اصول معماری و شهرسازی باشد تا به مفهوم واقعی شاهد آبادانی و توسعه این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه اداره منطقه گردشگری گاوازنگ به این سازمان تفویض شده است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی سازمان رونق بخشی به این منطقه و اجرای طرح های توسعه ای گاوازنگ بوده که این منطقه محدوده ۷۵ هکتاری دارد که برای ۴۵ هکتار آن طرح های گردشگری اجرایی می شود که حدود دو دهه از تعریف طرح آن می گذرد.

امیدی به وضعیت موجود سازمان همیاری در زمان تحویل مدیریت آن اشاره کرد و در پاسخ به برنامه هایش برای بهبود وضعیت این سازمان، تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداری های استان به هر دلیل از گذشته برخی دغدغه های جدی را داشته که در خصوص برخی مربوط به شبکه بانکی بوده عدم بازپرداخت تسهیلات اخذ شده برای آن یکی از مشکلات مهم بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه یکی از گره های اصلی سازمان پرونده های بانکی است، افزود: برای ۶ ماهه سال جاری پیش بینی کرده ایم که مسیر روشنی برای بستن این پرونده ها و یا حداقل برای بهبود وضعیت آن انجام دهیم، همچنین در خصوص حوزه پیمانکاری و املاک نیز با انجام اولویت بندی لازم نسبت به ورود به هر بخش و ساماندهی و برطرف کردن مشکلات اقدام می شود.

وی به اقدامات صورت گرفته برای افزایش بهره وری نیروی انسانی و بخش اداری سازمان اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات و رسیدن به اهداف تدوین شده سازمان تغییراتی در بدنه کارشناسی و اجرایی سازمان انجام دادیم و کارکنان باانگیزه جهت همراهی لازم در بخش های هدف مستقر شدند و برنامه ریزی لازم برای افزایش بهره وری در بدنه اداری و نیروی انسانی سازمان صورت گرفته و عملیاتی شده است.

امیدی به جایگاه سازمان همیاری شهرداری های استان اشاره کرد و یادآور شد: سهام دار این سازمان شهرداری های استان هستند که ۲۱ شهرداری در استان زنجان داریم و بیش از دو دهه از تاسیس سازمان همیاری در کشور می گذرد که این سازمان در استان شامل زیرمجموعه هایی همچون یک شرکت در حوزه گردشگری، یک شرکت در حوزه عمرانی و یک مجموعه آموزشی به نام مرکز علمی-کاربردی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رای های سفید مانع انتخاب رئیس هیئت کوهنوردی زنجان شد!
خبر قبلی
پیش بینی آینده نرخ ارز
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست