1. اخبار شهرستان
  2. ۳ پایانه اتوبوسرانی در شهر زنجان ایجاد می‌شود

کد خبر: 5147

۳ پایانه اتوبوسرانی در شهر زنجان ایجاد می‌شود

۳ پایانه اتوبوسرانی در شهر زنجان ایجاد می‌شود

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از ایجاد ۳ پایانه اتوبوسرانی در میدان آزادی، میدان ارتش و سه‌راه امجدیه خبر داد و گفت: در حال احداث کارواش رایگان برای ناوگان اتوبوسرانی هستیم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید اسماعیل موسوی با اشاره به فرسوده شدن ناوگان اتوبوسرانی افزود : متاسفانه سال‌هاست که دولت یارانه خرید اتوبوس شهری را قطع کرده است و توان خرید اتوبوس‌های جدید را نداریم.

وی با بیان اینکه در جلساتی که بین استان‌های کشور برگزار می‌شود یکی از دغدغه‌های اصلی استان‌ها فرسوده بودن اتوبوس‌های شهری است، خاطرنشان کرد: استان زنجان نسبت به اکثر استان‌های دیگر وضعیت خوبی دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان به بالا رفتن نجومی قیمت اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: به دلیل نوسانات ارز قیمت اتوبوس‌ها نسبت به چند ماه گذشته بالا رفته است.
وی در ادامه از ساماندهی جدید مسیرهای اتوبوس‌های شهری سخن گفت و افزود: مطالعات دقیقی شکل گرفته و مقرر شده است علاوه بر ایجاد ۱۷ خط جدید، سه پایانه اتوبوسی در میدان ارتش، میدان آزادی و سه راه امجدیه ایجاد کنیم.

موسوی افزود: ایجاد پایانه‌ها به یک ماه زمان احتیاج دارد و به زودی تحولی عظیم در خطوط اتوبوسرانی ایجاد می‌شود تا شهروندان به راحتی بتوانند در کل شهر جابه‌جا شوند.

وی در واکنش به اعتراضات مردمی در خصوص کثیفی د اخل اتوبوس‌ها، کند حرکت کردن و آلودگی بیش از حد اتوبوس‌ها گفت: در حال احداث کارواش برای اتوبوس‌ها هستیم که به زودی آماده می‌شود و اتوبوس‌ها موظف هستند هر ۱۰ روز یکبار به کارواش مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در ادامه گفت: در پی ایجاد خطوط ویژه اتوبوس‌ها در هسته مرکزی شهری هستیم تا به فرض مثال اتوبوسی از میدان ارتش ظرف چند دقیقه به میدان انقلاب برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه قبول داریم نظارت ما بر منظم کار کردن تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها ضعیف بوده است، گفت: سه بازرسی در سه منطقه ایجاد کردیم و در آینده نزدیک فعالیت خود را به شکل جدی آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول گریزی به دستگاه‌های کارتخوان تاکسی‌ها زد و اعلام کرد: اگر تراکنش هر تاکسی زیاد باشد خدماتی به راننده تاکسی از قبیل پرداخت ۲۰ درصد از هزینه معاینه فنی پرداخت خواهد شد.

وی با رد تمام شایعات به دلیل دیر واریز شدن پول به حساب رانندگان گفت: دلیل تاخیر در پرداخت عدم داشتن حساب برخی رانندگان در بانک تجارت است تا عملیات واریز بین بانکی شکل بگیرد چند ساعتی به طول می‌انجامد و در غیر اینصورت کمتر از ۲۴ ساعت پول به حساب رانندگان واریز می‌شود

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایجاد سه «خط ویژه» در شهر زنجان
خبر قبلی
بخشدار مرکزی ایجرود منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست