1. اخبار شهرستان
  2. ایجاد سه «خط ویژه» در شهر زنجان

کد خبر: 5149

ایجاد سه «خط ویژه» در شهر زنجان

ایجاد سه «خط ویژه» در شهر زنجان

 

 

 

 

مدیر مهندسی و ترافیک شهرداری زنجان با اعلام این خبر گفت : طرح بازتعریف خطوط اتوبوسرانی همزمان با اجرای پیاده‌راه در حال انجام است که البته هدف از اجرای هر دوی این طرح‌ها؛ کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر است.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ سمانه شاددل با اشاره به اینکه بر اساس طرح‌های مربوط الگوی تردد مردم تغییر خواهد کرد؛ گفت: بر این اساس مسیرهای جدیدی تعریف خواهد شد که مردم طبق آن درسطح شهر تردد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طبق طرح بازتعریف جدید خطوط اتوبوسرانی اولویت ورود به هسته مرکزی شهر با وسایل حمل و نقل عمومی است؛ گفت: البته تردد این وسایل نقلیه نیز از طریق «خطوط ویژه» صورت خواهد گرفت.

مدیر مهندسی ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان با بیان اینکه «خطوط ویژه» از سه پایانه در نظر گرفته شده یعنی؛ سه راه امجدیه، میدان آزادی و میدان ارتش به سمت هسته مرکزی شهر خواهد رفت؛ گفت: البته با توجه به اینکه پایانه‌ها به سه قسمت تقسیم شده؛ میزان تردد اتوبوس‌ها در هسته مرکزی شهر کاهش خواهد یافت.

سمانه شاددل با بیان اینکه با حذف پایانه از محدوده مرکزی شهر و ایجاد خطوط تغذیه کننده در واقع به دنبال کوتاه کردن مسیر و مدت زمان سفر مردم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان هستیم؛ گفت: از طرفی پیش از این به علت همپوشانی خطوط فعالیت در حوزه حمل و نقل عمومی به صرفه نبود که در تلاش برای حل این مشکل نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح مربوط به بازتعریف خطوط توسط مشاور در دست طراحی است؛ گفت: مدیریت حمل و ترافیک وظیفه طراحی این طرح را دارد و اجرای آن توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان انجام خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آخر تیرماه ۳ بازارچه میوه و تره‌بار در زنجان افتتاح می‌شود
خبر قبلی
۳ پایانه اتوبوسرانی در شهر زنجان ایجاد می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست