راهبرد بهزیستی زنجان ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش است

راهبرد بهزیستی زنجان ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش است

۷ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی استان زنجان

 

 

 

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۵۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات بهزیستی استان زنجان هستند، گفت: از این تعداد ۷ هزار نفر مستمری بگیر بوده و راهبرد این اداره کل ارایه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمد محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تلاش شده در بخش های مختلف همچون. ارائه خدمات به معلولین، زنان سرپرست خانوار و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی کارکردهای اثرگذاری در استان محقق شود، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات طی هفته بهزیستی ۲۵ واحد مسکونی در راستای ۲ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن مهر به افراد تحت پوشش ارائه می شود و همچنین ۱۷۶ واحد مسکونی نیز برای خانواده های معلول با پیشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدی در حال اتمام است.

وی به برنامه های مهم در هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود: این هفته با شعار بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن نامگذاری شده و طی آن افتتاح هشت خیریه، افتتاح نمایشگاه توانمند سازی جامعه هدف و مراکز طرف کار بهزیستی و نشست با مسوولان استانی با معلولان پیش بینی شده است.

این مقام مسوول به قانون جامع حقوق معلولان اشاره کرد و یادآور: این قانون در ضمانت اجرایی نداشت که در قانون جدید ابلاغی ضمانت اجرایی لحاظ گردیده و زمینه های توسعه ای مهم نیز تدوین شده است.

وی تعریف برخی مجازات برای عدم رعایت حقوق معلولان در قانون جدید را یادآور شد و گفت: معافیت های مالیاتی برای احداث مراکز توانبخشی، معاف بودن فرزند ذکور خانواده های دارای معلولیت شدید و موارد مشابه دیگر در این قانون پیش بینی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسئولیت در بهزیستی سراسر عبادت است
خبر قبلی
جدایی و اتحادی که اقتصاد ایران را زمین گیر کرده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست