ثبت افتخارآفرینی‌های جدید دوچرخه‌سوار زنجانی در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران

ثبت افتخارآفرینی‌های جدید دوچرخه‌سوار زنجانی در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران

 

 

 

 

 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی همیشه در ترکیب تیم‌های ملی در مسابقات فراملی خوش درخشیده‌اند، اظهار کرد: برخی از این ورزشکاران همچون مهدی سهرابی و محسن محمدسیفی و … عناوین ماندگاری را از خود به جای گذاشته‌اند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمدعلی حمزه‌پور با اشاره به اینکه مهدی سهرابی دوچرخه‌سوار ارزنده زنجانی در زمره ورزشکاران پرسابقه و پرافتخار ایران و استان زنجان است، تصریح کرد: این ورزشکار امسال همراه تیم ملی برای چندمین دوره متوالی به رقابت‌های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می‌شود که نام این ورزشکار را بار دیگر در عرصه ورزش کشور مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهدی سهرابی چندی پیش در قالب تیم ملی در مسابقات دوچرخه‌سواری ارتش‌های جهان حضور پیدا کرد، گفت: این ورزشکار موفق به کسب افتخارآفرینی و کسب دو مدال ارزشمند برای ایران شد.

حمزه‌پور با بیان اینکه مسابقات دوچرخه‌سواری ارتش‌های جهان در کشور هلند برگزار شد، خاطرنشان کرد: وی در این مسابقات در بخش تایم تریل تیمی موفق به کسب عنوان برنز و سومی شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: مهدی سهرابی همچنین در بخش تیمی نیز مدال طلای مسابقات را از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: این عناوین برای نخستین بار توسط وی در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران کسب شده است که ارزش‌های این ورزشکار ارزنده را بیش از پیش نمایان کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیش‌بینی ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه زنان سرپرست خانوار در سال جاری
خبر قبلی
توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب دولتی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست