اعتماد به جوانان موجب کارهای بزرگ، فاخر و مقتدرانه‌ای می‌شود

اعتماد به جوانان موجب کارهای بزرگ، فاخر و مقتدرانه‌ای می‌شود

“همدلی‌زنجان”؛ با سوژه‌یابی مناسب به رفاه و آسایش مردم کمک کند

 

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان این که سوژه‌یابی در رسانه‌ای مانند “همدلی‌زنجان”؛ ، بسیار مهم بوده و ماموریت اساسی به شمار می‌رود، گفت: رسانه مستقلی مانند “همدلی‌زنجان”؛ می‌تواند از مسائل و مشکلات موجود در جامعه، سوژه‌یابی نموده و با اطلاع‌رسانی به مسئولین و پیگیری و مطالبه از طریق آن‌ها به رفاه، آسایش و آرامش مردم کمک کند.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در بازدید از دفتر “همدلی‌زنجان”؛ به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به این که جوانان باهمت و بااراده ای در کشور، وجود دارند که همگام با فعالیت‌های فنی و مهندسی به حرفه خبرنگاری، نویسندگی و تحریر، مشغول‌اند، اظهار کرد: وجود چنین جوانانی، بیانگر این است که اگر به جوانان اعتماد کنیم، کارهای بزرگ، فاخر و مقتدرانه‌ای انجام می‌دهند.
وی با بیان این که اعتماد به قشر جوان جامعه، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد، افزود: در دوران دفاع مقدس هم این‌گونه بود و جوانان و نوجوانان برومند این مرز و بوم با ایمان و توکل به خدا و با اراده‌های قوی به درجات عالی، دست یافته و با افتخارآفرینی از خاک وطن، دفاع کردند که جای بسی خرسندی و تقدیر و خرسندی دارد.

 

طهماسبی با بیان این که مشکلات، همیشه بوده ولی موانع، افراد را سرزنده و هوشیار می‌کند، خاظرنشان کرد: امروز دشمن در پی این است که آرامش ما را بر هم بزند. لذا باید بیش از پیش بر روی عملیات روانی، کار شده و مشکلات و کاستی‌ها نیز به‌صورت شفاف به اطلاع مردم برسد.
وی، تصریح کرد: علی‌رغم دشمنی‌های دشمن و با وجود مشکلات و کمبودهایی که در جامعه، وجود دارد با وحدت و همدلی می‌توان از موانع و بحران‌ها گذشت و به توفیق رسید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح دفتر برنامه توسعه اقتصادی اشتغالزایی و طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی استان زنجان
خبر قبلی
مدارس و مساجد استان جهت حضور معلولین مناسب سازی شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست