نخستین جشنواره فصلی شهرمن زیبا ونازیبا در زنجان برگزار شد

نخستین جشنواره فصلی شهرمن زیبا ونازیبا در زنجان برگزار شد

 

 

 

 

 

سرپرست سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: نخستین جشنواره فصلی شهرمن زیبا ونازیبا در زنجان که در بهار سال ۱۳۹۷ و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و خانه هنرمندان استان زنجان برگزار شد، روز شنبه ۲۷ مرداد ماه به کار خود پایان داد و هنرمندان زیر به عنوان برندگان نخستین دوره از این جشنواره برگزیده شدند.

شمس اله وثوقی در گفت‌و‌گو با “همدلی زنجان”؛ با بیان اینکه نفرات برگزیده این جشنواره مشخص شدند، اظهار کرد: دربخش حرفه ای زیبا و نازیبا رتبه اول مشترک به رضا نجفلو و نیما بیگدلی، رتبه دوم مشترک به آقایان افشین نظری و مهدی هاشمیان و رتبه سوم مشترک به آقایان یوسف نوری و اکبر فتحی رسید.

وی به سایر برگزیدگان برای بخش های دیگر اشاره کرد و افزود: در بخش موبایلی زیبا و نازیبا رتبه اول مشترک به شهرزاد خدابنده لو و مهدی حسین خانلو ، رتبه دوم مشترک به هاله مرادی و عباس حواریو   و رتبه سوم مشترک به عباسعلی باقری و آرمان حواریون رسید.

سرپرست سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه منتخب هیئت داوران دربخش موبایلی زیبا و نازیبا لیلا محمدی وعلیرضا ورسایی شدند، خاطرنشان کرد: هنرواره فجر فاطمی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و خانه هنرمندان استان زنجان با موضوعات نقش زنان در انقلاب اسلامی، آیات قرآن ، احادیث فاطمی، عفاف و حجاب و ایثار و شهادت در قالبهای خوشنویسی، داستان، عکس،  نقاشی و شعر برگزار شد و روز شنبه ۲۷ مرداد از برگزیدگان این هنرواره در فرهنگسرای زندگی پارک بزرگ بانوان تجلیل به عمل آمد.

وی به نفرات برتر رشته هنری خوشنویسی اشاره کرد و گفت: نفرات اول حجت اله نعمتی و آقای سید عیسی شبیری، نفر دوم مصطفی رستمی و نفر سوم حافظ عابدینی انتخاب شدند. همچنین در رشته هنری شعر نسرین سلیمانی اول، محمد خادم و نسرین شمس دوم و ناصر دوستی سوم شد.

وثوقی با بیان اینکه در بخش داستان و دل نوشته نفر نخست نداشتیم، اظهار کرد: فاطمه حکیمیان در این بخش دوم و مصطفی توفیقی سوم شد. همچنین در رشته نقاشی آزاده اشتری اول، روح اله فلاحی و امیر خوش آئین دوم و علیرضا مولایی سوم شدند.

سرپرست سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه نفرات شایسته نیز رباب حیدری و مهدی آقاجانلو انتخاب شدند، یادآور شد:  هنرمندان نقاشی و خوشنویسی مطرح زنجان همگی در مراسم حضور داشتند و داوری جشنواره را هم اونا انجام داده بودند و از داوران هم تجلیل شد. همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این برنامه حضور داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آینده ایران چه خواهد شد؟
خبر قبلی
سمن ها حلقه واسط میان مردم و حاکمیت هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست