1. اخبار استان
  2. آرامش استان را قربانی برخی عزل و نصب ها نمی کنیم

کد خبر: 5593

آرامش استان را قربانی برخی عزل و نصب ها نمی کنیم

 

من شرمنده شما هستم!

آرامش استان را قربانی برخی عزل و نصب ها نمی کنیم

 

 

 

 

 

استاندار زنجان در پاسخ به سخنان یک شهروند زنجانی که گفته بود با حقوق کارمندی چطور در این گرانی امورات زندگی خود را سپری کنم، گفت: از قول من به این شهروند زنجانی بگویید که شرمنده شما هستم!

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسداله درویش امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با بیان اینکه باید در این شرایط اقتصادی خود کنترلی و خود نظارتی را در جامعه تقویت کنیم، اظهار کرد: باید نسبت به یکدیگر ترحم بیشتری داشته باشیم و برای کنترل وضعیت احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی به پروژه های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۷۰۹ پروژه عمرانی طی هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید که از این میزان ۲۸۷ پروژه مربوط به دهیاری ها بوده و ۳۰ روستای استان زنجان طی هفته دولت تحت پوشش گازرسانی خواهند رفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه هفت پروژه راه سازی، ۱۲ پروژه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، ۱۱ سالن ورزشی، و… سرجمع با اعتبار ۳۸۷ میلیارد تومان هزینه در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید، تاکید کرد: تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری روستایی استان زنجان در هفته دولت  ۲۸۷ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان است. از ۴۲ پروژه شهرداری‌های استان، ۳۹ مورد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و نیز از مجموع ۴۰۷ پروژه دستگاه‌های اجرایی؛ ۳۸۳ پروژه با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به وضعیت پتروشیمی زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: پتروشیمی زنجان هیچ مشکل ارزی و ریالی ندارد و پیگری های لازم در خصوص برطرف کردن مشکلات بانکی و اداری انجام شده و به نتیجه رسیده است. در خصوص تامین تجهیزات و ماشین آلات شرکت پتروشیمی زنجان نیز قبل از تحریم سفارش داده شده و از اینرو برخی از تجهیزات سوار برکشتی و بر روی آب بوده و برخی نیز وارد خواهد شد که از این جهت نباید مشکلی برای ورود داشته باشند.

درویش امیری از موافقت شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات به دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان برای ورود از لیسانس به دکترا خبرداد و گفت:  دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان تنها دانشگاه ایران بوده که توانسته چنین مجوزی را دریافت کند. در همین راستا  کلنگ دانشکده علوم زیستی دانشگاه تخصیلات تکمیلی با زیربنای ۷ هزار و ۲۳۶ متر مربع با برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد ریال به عنوان پروژه ملی اولویت‌دار آغاز شده است.

 

آرامش استان را قربانی برخی عزل و نصب ها نمی کنیم

 

استاندار زنجان در پاسخ به مسائل مطرح شده در خصوص دخالت نمایندگان در امور اجرایی استان نیز اظهار کرد: اهل مشورت در اتخاذ تصمیمات هستم اما تصمیم نهایی را خودم می گیریم. نمایندگان گلایه دارند که استاندار نظر آن ها در انتصابات لحاظ نمی کند و با گروه های مختلف در این خصوص مشورت گرفته می شود‌. آرامش استان را قربانی برخی عزل و نصب ها نمی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبر از بهره برداری ۱۳ طرح صنعتی در استان تا پایان سال جاری داد و افزود: این طرح های صنعتی ۲ هزار و ۷۸۵ فرصت شغلی را در استان ایجاد خواهد کرد. در خصوص پیگیری برای استقرار واحدهای جدید صنعتی استقرار واحد تولیدی خودرو برقی در حال پیگیری بوده و تنها واحد تولید گیربکس اتوماتیک شرکت بلژیکی به دلیل برخی اختلافات با شرکت ایمیدرو با مشکل مواجه شده است.

 

آرامش در استان زنجان آرامش قبرستانی نیست

درویش امیری با اشاره به اینکه مردم زنجان طی ماه های اخیر چندین اجتماع بزرگ را خلق کرده اند، اظهار کرد: در عرض دو ماه چندین اجتماعات عظیم در استان برگزار شد اما نه اتفاق تلخی رخ داد و نه کسی حرکتی گرد که شیرینی این اجتماعات در کام مردم تلخ شود.  آرامش در استان زنجان آرامش قبرستانی نیست و تحرک اجتماعی در زنجان موج می‌زند.  به دلیل فضای سیاسی؛ اقتصادی و اجتماعی که داریم ما جزو استان‌های برتر کشور در حوزه آسیب های اجتماعی هستیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان در هفته دولت
خبر قبلی
پوشش ۲۵ هزار هکتاری آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست