اعتبارات مناطق روستایی در دولت تدبیر و امید ۴ برابر شده است

اعتبارات مناطق روستایی در دولت تدبیر و امید ۴ برابر شده است

سند توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه پایدار منظومه های روستایی شهرستان ایجرود در حال تدوین است

 

 

 

 

 

فرماندار ایجرود با اشاره به برنامه سند توسعه اقتصادی و توسعه پایدار منظومه های روستایی، گفت: اعتبارات مناطق روستایی در دولت تدبیر و امید ۴ برابر شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی در جلسه کمیته برنامه ریزی ایجرود با بیان اینکه سند توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه پایدار منظومه های روستایی شهرستان ایجرود در حال تدوین است، اظهار کرد: در مناطقی همچون شهرستان ایجرود که اکثر جمعیت آن در روستاها سکونت دارند باید به توانمند‌سازی این مناطق توجه ویژه شود .

وی با اشاره به برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای آبادانی مناطق روستایی گفت : در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ، خدمات ارزنده‌ای به این مناطق شده است.

فرماندار ایجرود تصریح کرد : اما نقطه عطف ارائه خدمات به روستاییان در دولت تدبیر و امید بوده است به طوری که اعتبارات عمران و آبادی روستاها در این دولت چهار برابر افزایش پیدا کرده است .

سلیمی اظهار داشت : ایجرود هم از این روند رو به رشد بی بهره نبوده است به طوری که امروز شاهد آبادانی اکثر روستاهای این شهرستان هستیم .

وی با تحسین روحیه همکاری و مشارکت شهروندان ایجرودی در توسعه این شهرستان گفت : مردم شهرها و روستاهای این شهرستان گاها بسیار جلوتر از دولت برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق خود پیش‌قدم می‌شوند و بعضا نیز مبالغی چند برابر اعتبارات تخصیصی از سوی دستگاه‌های اجرایی را برای پیشرفت پروژه ها به صورت خود یاری هزینه می‌کنند .

فرماندار ایجرود در پایان با تأکید بر اینکه روستاها کانون تولید و محور توسعه به شمار می‌آیند از روسای ادارات خواست تا با برنامه ریزی منسجم راه را برای عمران و آبادی این مناطق هموارتر کنند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آب به روستای شویر خرم‌دره جان تازه بخشید
خبر قبلی
آغاز پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست