دریافت مستمری بیش از ۳ هزار خانوار بهزیستی زنجان در حساب یارانه

دریافت مستمری بیش از ۳ هزار خانوار بهزیستی زنجان در حساب یارانه

 

 

 

 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد ۳ هزار و ۱۴۳ خانوار پشت نوبت بهزیستی از نیمه دوم سالجاری مستمری خود را در کنار حساب یارانه خود دریافت نمودند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با باین این مطلب، اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به قشرهای آسیب پذیر جامعه دارد و با افزایش مستمری ها تلاش می کند مشکلات این قشر را تا حدود زیادی کاهش دهد.

 افزایش ۳.۵ برابری مستمری مددجویان را اقدامی شایسته  و مثبت در جهت برطرف کردن نیازهای اولیه گروه های تحت پوشش عنوان نمود و اظهار داشت : تمامی مشکلات مددجویان به این شکل رفع نمی شود و نیازمند حمایت خیرین و آحاد جامعه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۴ هزار و ۶۸۳ نفر مستمری بگیر توانبخشی و ۲ هزار و۴۳۶ نفر مستمری بگیر اجتماعی می باشند خاطر نشان کرد: تعداد خانوارهای پشت نوبتی در حوزه اجتماعی ۲۱۹ نفر ، حوزه توانبخشی ۱ هزار و۴۹ نفر و کمک هزینه امداد کودکان ۱۵۷ نفر است.

محمدی با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی یک نفره مددجویان بهزیستی ۵۳۰ هزار ریال و میزان یارانه آنها ۴۵۵ هزار ریال بود، افزود: از این پس با اضافه شدن حقوق یارانه، آنها ۱ میلیون و ۸۵ هزار ریال دریافتی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حقوق خانواده های دو نفر پیش از این ۶۱۰ هزار ریال بود اظهار نمود: در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار ریال مستمری دریافت می‌‎کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی حقوق خانواده‌های سه نفر۷۲۰ هزار ریال از سوی بهزیستی بود، خاطر نشان کرد:  از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه مبلغ ۳ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال دریافتی خواهد داشت.

این مقام مسئول دریافتی خانواده‌های چهار نفره و بیشتر را از محل هدفمندی یارانه ها با اعمال این مهم مبلغ ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار ریال عنوان نمود.

وی با بیان اینکه یارانه پرداختی از محل هدفمندی یارانه ها به حساب سرپرست خانوار واریز میگردد برخی معلولان متوجه میزان افزایش یارانه خود نبوده اند . این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز میزان افزایش یارانه های مددجویان در حساب سرپرست خانوار واریز میگردیدو درحال حاضر براساس برنامه ریزی های سازمان بهزیستی کشور و سازمان هدفمندی یارانه ها مقرر گردیده است تا مستمری و افزایش مبلغ یارانه های افراد تحت حمایت از یک محل پرداخت گردد و بدین ترتیب معلولان و افراد تحت حمایت سازمان نیز با افزایش میزان مبلغ یارانه های خود اطلاع کامل را مشاهده خواهند فرمود.  وی گفت : در حال حاضر ۲۵ هزار و ۷۸نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت گردیده است که از این تعداد ۷ هزار و ۸۳ نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات و امکانات موردی بهره مند می گردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گرفتار یک نظام اداری و بروکراسی سنگینی هستیم
خبر قبلی
“جهانی” که جهان نیست!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست