لزوم برگزاری گشت‌های مشترک از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، پوشاک و سوخت

لزوم برگزاری گشت‌های مشترک از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، پوشاک و سوخت

 

 

 

 

فرماندار ایجرود در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان گفت : رصد و پایش مستمر از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی ، پوشاک و سوخت موجب اطمینان خاطر افراد جامعه می‌شود

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی با اشاره به عدم استقرار اداره تعزیرات در شهرستان گفت : جهت تسهیل در کارها باید تعزیرات حکومتی اقدامات لازم را در خصوص استقرار ادراه مربوطه در شهرستان ایجرود به انجام برساند .

وی در خصوص عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجرود نیز گفت : نیروی انتظامی شهرستان بر اساس ماده ۱۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام داده است که جای تشکر دارد .

فرماندار ایجرود با تاکید بر لزوم راه‌اندازی بازارچه دائمی در مرکز شهرستان گفت : راه اندازی این مرکز باید در دستور کار شورای اسلامی شهر زرین آباد قرار گیرد تا در آن محصولات روستاها و دهیاری های شهرستان ارائه شود .

سلیمی تصریح کرد :ادارات صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف باید در خصوص اتخاذ راهکارهای قانونی در خصوص احداث این بازارچه با همدیگر همکاری و همفکری داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی اظهارداشت : با بازگشایی مدارس باید اداره کل استاندارد با هماهنگی آموزش و پرورش مسابقه ای را با مضمون حمایت از تولیدات داخلی برگزار کند .

فرماندار ایجرود در پایان تصریح کرد : به منظور رفع دغدغه‌های نیروی انتظامی شهرستان و نظارت بیشتر بر موضوع قاچاق کالا باید مطابق ماده۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارگروهی کارشناسی به ریاست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در شهرستان ایجرود تشکیل شود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تشکیل کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان زنجان
خبر قبلی
ما دهه شصتی‌ها عادت کرده‌ایم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست