1. اخبار استان
  2. پارک لجستیک کشاورزی زنجان مصوب شد

کد خبر: 5881

پارک لجستیک کشاورزی زنجان مصوب شد

پارک لجستیک کشاورزی زنجان مصوب شد

 

 

 

 

استاندار زنجان با بیان اینکه مصوبه مربوط به ایجاد پارک لجستیک زنجان به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده بود، گفت: وزارت راه و شهرسازی بعد از بررسی طولانی مدت ایجاد پارک لجستیک کشاورزی زنجان را مصوب کرد.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان، با بیان اینکه پارک لجستیک زنجان چهار سال در وزارت راه و شهرسازی معطل مانده بود، اظهار کرد: بعد از این میزان معطلی پارک لجستیک زنجان مورد تایید و مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه البته قرار نبود در استان همسایه زنجان نیز پارک لجستیک مشابه ایجاد شود، افزود: در یکی از استان های همسایه زنجان نیز پارک لسجتیک از طریق وزارت راه و شهرسازی مصوبه گرفته است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود استان زنجان را جزو پنج استان جاذب در سرمایه گذاری توصیف کرد و یادآور شد: این معرفی توسط دستگاه های ملی متولی اعلام شده و استان زنجان در سال گذشته نیز رتبه سوم در افزایش میزان درآمدهای استانی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش درآمدهای استانی ناشی از تحقق سرمایه گذاری خارجی و رشد و توسعه صنعت استان بوده است، یادآور شد: رتبه صنعتی استان از ۱۸ کشور به ۱۴ رسیده و این میزان رشد خود را در افزایش درآمدهای استانی نشان داده و در سال جاری نیز این رشد ادامه خواهد یافت.

درویش امیری خواستار توجه رسانه ها و کارشناسان به منابع و تحقق منابع مالیاتی استان شد و گفت: بخش عمده ای از عوارض و مالیات تامین شده در استان مربوط به سرمایه گذاری صنعتی به ویژه در بخش خارجی بوده است که گویای تاثیر بالای آن در توسعه استان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگاه‌های مسئول دنباله جنایتکاران را تعقیب وبه پنجه قضایی بسپارند
خبر قبلی
تاثیر نرخ ارز بر بازار مسکن چگونه است؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست