1. اخبار استان
  2. برخی اعتراضات کاندیدهای شوراها بی‌پایه و بی‌منطق است

کد خبر: 968

برخی اعتراضات کاندیدهای شوراها بی‌پایه و بی‌منطق است

برخی اعتراضات کاندیدهای شوراها بی‌پایه و بی‌منطق است

اعتراضات از مسیر قانونی پیگیری شود

 

 

فرماندار زنجان به برخی اعتراضات به نتایج آرای شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: برخی اعتراضات کاندیدهای شوراها بی‌پایه و بی‌منطق است.

به گزارش همدلی زنجان، رسول بیات در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه در هر انتخاباتی افرادی حائز رای اکثریت و منتخب مردم می شوند، اظهار کرد: باید نتیجه انتخابات و رای اکثریت مردم را پذیرفت و اگر اشکال و اشکالاتی به انتخابات وارد است آن را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

وی رای مردم را حق الناس عنوان کرد و افزود: فرمانداری زنجان و مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات در مسیر قانون حرکت می کنند و حفاظت از رای مردم که حق الناس است را مورد تاکید قرار داده اند. مسئولان تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر برخی فضاسازی ها قرار نخواهند گرفت و تنها قانون را ملاک عمل قرار می دهند.

این مقام مسئول از افراد معترض خواست از مسیر قانون اعتراضات خود را ارائه کنند و تاکید کرد: از تمامی افرادی که در انتخابات شورای شهر زنجان حضور داشتند به عنوان اتاق فکر جهت توسعه شهر استفاده خواهیم کرد و این افراد سرمایه های این شهر محسوب می شوند.

وی ضمن عذرخواهی از افرادی که موفق به دادن رای نشدند، افزود: افرادی به دلیل مراجعه دیرهنگام به شعبه های رای موفق به دادن رای نشدند که از این بابت از آن ها عذرخواهی می کنیم. مطابق نظر شورای نگهبان بعد از ساعت ۱۲ شب امکان اخذ رای وجود نداشت.

بیات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقش حاکمیتی فرمانداری در شورای پنجم با جدیت دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: بدون هیچ تعارفی در مسئولیت شورای پنجم نقش حاکمیتی و قانونی خود را اعمال خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد شورا منطقه و جزیره فرد و افرادی باشد.

فرماندار زنجان به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: در شهر نیک پی فریده بیات، ناصر اشرفی، زهرا اشرفی زاده، مرحمت الله اشرفی و داوود بیات حائز اکثریت آرا برای ورود به شورای شهر نیک پی شدند. در شهر ارمغانخانه نیز اکبر قاسمی، سیده لیلا موسوی، اکبر افشاری، ابراهیم عیوقی و رحیم افشاری وارد شورای شهر ارمغانخانه شدند.

وی به شورای اسلامی شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: نه منتخب شورای شهر زنجان نیز به ترتیب سجاد خدایی، امامعلی دادخواه، کاظم افشارچی، احمد نصیری، مسعود مرادخانی، اسماعیل دویران، رحمان احمدی، حمید حمیدی و عباس راشاد هستند. افراد عی البدل نیز اکبر اوصالی، راق محمدی، منصور مرادلو، سرور رحیما زنجانی، سحر میرسلیمی و معرفت الله جوزی هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“نه” بزرگ زنجانی‌ها به کاندیداهای فتوشاپی
خبر قبلی
ساخت ۷ پردیس سینمایی در محور گاوازنگ زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست