1. اجتماعی
  2. ۳۱۶۷ معلم زنجانی حامی طرح اکرام هستند

کد خبر: 30256

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۳۱۶۷ معلم زنجانی حامی طرح اکرام هستند

زینب زمانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر ۳۱۶۷ زنجانی همکار کمیته امداد در طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ روح‌اله صالحی با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه بعنوان یکی از مصادیق بارز و عملی تربیت اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به درستی ایفاء کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود ۳۱۶۷ معلم نیک اندیش زنجانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه متناسب با استعدادهای ذاتی دانش آموزان باید زمینه برای رشد و ارتقاء آنها فراهم شود، اضافه کرد: خلأ ناشی از فقدان پدر یا مادر دانش آموزان یتیم و فرزندان محسنین را تنها محبت معلم می‌تواند جبران کند؛ هرچند کمیته امداد در رفع نیازهای دانش آموزان می‌کوشد اما نقش معلمان در رفع مشکلات آنها بسیار حائز اهمیت است.

صالحی با اشاره به همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و کمیته امداد افزود: اگر بخواهیم مسولیتهای اجتماعی را در کشور نهادینه کنیم باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معضل سوداگری زمین در شهر زنجان
خبر قبلی
تحقق ۱۱۷ درصد از صادرات هدفگذاری شده استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست