امضا تفاهم‌نامه همکاری بین منابع طبیعی و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

امضا تفاهم‌نامه همکاری بین منابع طبیعی و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

 

در اجرای فرامین رهبری در امر اقدامات آبخیزداری و عمومی سازی فرهنگ منابع طبیعی در کشور تفاهم نامه ای بین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان منعقد گردید.

 به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، در اجرای فرامین رهبری در امر اقدامات آبخیزداری و عمومی سازی فرهنگ منابع طبیعی در کشور تفاهم نامه ای بین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان منعقد گردید.

 موضوع تفاهم نامه عبارت است از اجرای انواع پروژه های آبخیزداری منابع طبیعی در عرصه ها و حوزه های آبخیز شهرستان های تابع استان زنجان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با توجه به قراردادهای منعقده و نظارت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بر اساس مدارک و مشخصات فنی و نقشه ای ارائه شده توسط اداره کل می باشد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه را دستیابی به اهداف کلان کشوری در راستای حفظ، احیا و توسعه و بهره برداری مناسب و پایدار از منابع طبیعی استان و تحقق اسناد بالادستی و سند چشم انداز کشور در زمینه های آبخیزداری، حفاظت، پایدارسازی منابع آب و خاک، احیا و توسعه مراتع ،ترویج، فرهنگ سازی و جلب مشارکتهای ذی نفعان و بهره برداران اعلام کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کار؛ کار خودشونه
خبر قبلی
دوره آموزشی بصیرت‌حسینی در مرکز مدیریت درمانی تامین‌اجتماعی استان‌زنجان برگزار شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست