1. اخبار شهرستان
  2. بدهی های شهرداری زنجان پرداخت شده است

کد خبر: 6034

بدهی های شهرداری زنجان پرداخت شده است

 بدهی های شهرداری زنجان پرداخت شده است

 

 

 

شهردار زنجان گفت: از زمان تحویل این منصب تاکنون همه بدهی‌های شهرداری زنجان به ادارات پرداخت شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌‌اله معصومی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شهرداری در سه بخش ملزم به انجام تعهداتی در قبال آموزش و پرورش است که این تعهدات به دو صورت نقدی و کاربری ارائه می‌شود .

وی افزود: صدور پروانه یکی از بخش‌های مورد تعهد شهرداری در قبال آموزش و پرورش به‌شمار می‌آید. در سال ۹۶ شهرداری زنجان ۱۷۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش استان پرداخت کرده است که فقط در شش ماهه نخست سال‌جاری ۱۹۹ میلیون تومان پرداخت کرده که این رقم بیش از کل سال گذشته بوده است .
معصومی تصریح کرد: از زمان تحویل منصب شهرداری زنجان تاکنون همه بدهی امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان پرداخت شده و در کنار آن بدهی به اداره مالیات استان نیز که از سال ۸۲ باقی مانده بود در حال تسویه است و همه تلاش در جهت پرداخت بدهی‌های شهرداری زنجان بوده است.
وی یادآور شد: سهم ۵ درصد آموزش و پرورش از شهرداری‌ها بر روی فیش درج شده و به حساب مربوطه در اداره‌کل آموزش و پرورش واریز می‌شود، در سال گذشته از ۱۲۰ هزار پلاک نوسازی صادر شده فقط ۲۰ درصد مردم فیش‌های نوسازی خود را واریز کرده‌اند. فرهنگ‌سازی در پرداخت عوارض باید به گونه‌ای باشد که مردم در امر پرداخت عوارض نوسازی، اقدامی به‌موقع داشته باشند
معصومی خاطرنشان کرد: سهم ۵ درصد آموزش و پرورش از شهرداری‌ها از سه بخش صدور پروانه، تفکیک زمین و پذیره‌نویسی و عوارض نوسازی محقق می‌شود که متاسفانه در بخش نخست تعداد صدور پروانه‌ها کم شده است و در بخش دوم مردم اقدام به پرداخت عوارض نوسازی نمی‌کنند ولی شهرداری همواره سهم ۵ درصد خود را در سال‌جاری به آموزش و پرورش پرداخت کرده است

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نرخ واقعی ارز حدود ۷ هزار تومان است
خبر قبلی
آسفالت‌ریزی معابر شهرک صنعتی سلطانیه آغاز شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست