1. اخبار شهرستان
  2. برگزاری مکانیزه انتخابات در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره

کد خبر: 797

برگزاری مکانیزه انتخابات در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره

برگزاری مکانیزه انتخابات در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره

 

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره انتخابات به صورت مکانیزه و الکترونیکی برگزار می شود، گفت: در تمامی شهرستانهای استان حتی در سه شهری که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، باید آموزش های برگزاری انتخابات به صورت سنتی و دستی نیز ارائه شود تا در صورت مواجهه با موارد غیر منتظره از قبیل قطعی برق یا اشکالات سیستمی، در روند برگزاری انتخابات خلل و تاخیری ایجاد نشود.

 

به گزارش همدلی زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ بهروز مهدوی در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه اعلام نظر قطعی مبنی بر تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۱۶ اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، اظهار کرد: بسیاری از نتایج مشخص و به داوطلبین اعلام شده است و موارد باقی مانده نیز تا تاریخ مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نصب بنر کاندیداها در میادین اصلی شهرها و روستاها ممنوع می باشد، افزود: نصب بنر داوطلبین در میادین اصلی شهرها ممنوع است و کاندیداها تنها می توانند بنرهای تبلیغاتی خود را محل ستادها و یا اماکن شخصی و ملکی خود نصب نمایند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ادامه داد: کاندیداها در زمینه نصب تصاویر در قالب دو فرمت اعلام شده در سطح شهر نیز مجاز می باشند.
مهدوی با اشاره به ضرورت ارسال اسامی، شماره های تماس و نشانی محل استقرار ستادهای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها به فرمانداری ها و بخشداری های سراسر استان، افزود: در ارائه آموزش های لازم به عوامل اجرایی و برگزار کنندگان و ناظرین انتخابات، ضروری است نحوه تنظیم صورتجلسه و پلمپ صندوق های اخذ رای نیز ارائه شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پارک دانشجوی زنجان در سال جاری افتتاح می‌شود
خبر قبلی
عملیات اجرایی بلوار ورودی شهرآراء پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست