خرید تیم فوتبال برای زنجان نیازمند حضور اسپانسر مناسب است

خرید تیم فوتبال برای زنجان نیازمند حضور اسپانسر مناسب است

افتتاح استادیوم ۱۵ هزارنفری جزو برنامه های افتتاحیه وزارت ورزش و جوانان

 

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مدیریت ورزشی و اجرایی استان تمایل لازم برای داشتن یک تیم فوتبال در یکی از سطوح فوتبالی کشور را دارد، گفت: خرید تیم فوتبال برای زنجان نیازمند حضور اسپانسر مناسب است.

علی خلیلی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه تیم داری جزو وظایف بخش خصوصی است، اظهار کرد: ادارات کل و هیئت های ورزشی به لیگ های ورزشی وارد نمی شوند، چرا که اعتبارات پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه جلساتی داشتیم که فوتبالی در سطح دسته یک برای زنجان جذب کنیم، افزود: شرایط مناسب تولیدی و صنعتی در کشور مناسب نبود و اگر شرایط مناسب باشد کمک خواهیم کرد که این موضوع تسهیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باید برای تیم فوتبال بخش خصوصی وارد شود و اسپانسری کند، خاطرنشان کرد: علاقه مندیم که امتیاز تیم را تهیه کنیم به این شرط که اسپانسری لازم برای آن وجود داشته باشد، در صورتی که اسپانسری باشد در خصوص فضاها می توانیم کمک کنیم و امکانات را کامل در اختیار آن ها قرار دهیم.

وی به وضعیت استادیوم ۱۵ هزارنفری شهر زنجان اشاره کرد و گفت: استادیوم ۱۵ هزارنفری زنجان جزو برنامه های افتتاحیه وزارت ورزش و جوانان برای چهلمین سالگرد پیروز ی انقلاب اسلامی است. این پروژه پیشرفت بالای ۸۰ درصدی دارد و برخی مشکلات پیمانکاری دارد که رفع می شود.

خلیلی با بیان اینکه اداره کل ورزش و  جوانان بهره بردار پروژه است، گفت: امیدواریم مشکل اعتباری نباشد و این پروژه سریع به بهره برداری برسد. این پروژه هیچ مشکل فنی خاصی ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان استانداردها لازم را دارد و بعد از اتمام بعید است مشکلی داشته باشد، اظهار کرد: استادیوم چمن مصنوعی داشته و چمن آن نیز نصب شده و پروژکتور و مانیتورها نیز نصب شده است. برخی نواقصات روی پله ها در حال برطرف شدن بوده و اکثر کارها در حال انجام است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهردار ارمغانخانه منصوب شد
خبر قبلی
حضور افتخارآفرین ورزشکاران زنجانی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی را تبریک گفت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست