رای های سفید مانع انتخاب رئیس هیئت کوهنوردی زنجان شد!

رای های سفید مانع انتخاب رئیس هیئت کوهنوردی زنجان شد!

۱۱ رای سفید از ۱۷ رای!

 

 

 

ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان زنجان تشکیل جلسه داد که در زمان برگزاری انتخابات از ۱۷ رای ماخوذه ۱۱ راس سفید بود و برگزاری انتخابات مجدد تمدید شد.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که از ساعت ۱۱ پیش از ظهر آغاز شد، محمد حسین فغفوری و حسین مصطفوی دو کاندیدای ریاست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شده بودند که در این بین محمدحسین فغفوری انصراف خود را برای نامزدی ریاست این هیأت اعلام کرد.

در ادامه این جلسه پس از گزارش مسعود بیات منش ریاست پیشین هیأت از عملکرد چهار ساله خود و اعضای این هیأت، حسین مصطفوی در مدت زمان ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را برای ریاست در این هیأت ورزشی ارائه کرد.

وی استفاده از ظرفیت‌های موجود هیأت و رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی را از اهداف اصلی خود برشمرد و گفت: توسعه مربیان و جذب هرچه بیشتر منابع مالی از طریق اسپانسر و همچنین برنامه استعدادیابی نیز از دیگر برنامه‌های من برای این پست است.

در ادامه جلسه رای‌گیری برای انتخاب ریاست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان برگزار شد که از ۱۷ رای مأخوذه ۱۱ رای سفید و ۶ رای به حسین مصطفوی داده شد که به دلیل بالا بودن تعداد رای‌های سفید از حد نصاب، حسین مصطفوی به ریاست این هیأت انتخاب نشد.

بر اساس قانون مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان برای انتخاب رئیس جدید تمدید شد و مقرر شد تا بار دیگر این مجمع با ثبت نام از کاندیداهای جدید برگزار شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تجربه شهرداری زنجان در مناسب‌سازی معابر به سایر شهرهای استان، منتقل شود
خبر قبلی
برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در گاوازنگ زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست