ست‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهری شامل استاندارد اجباری نیست

ست‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهری شامل استاندارد اجباری نیست

 

 

 

 

 

مدیرکل استاندارد استان زنجان در پاسخ به سوال “همدلی‌زنجان در خصوص وضعیت استاندارد بودن ست های ورزشی در سطح پارک های زنجان، گفت:  ست‌های ورزش در سطح پارک های شهری شامل استاندارد اجباری نیست و تصمیم در این خصوص در حیطه اختیارات شورای عالی استاندارد کشور است.

به گزارش “همدلی‌زنجان؛ داود کارگرزاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه از وسایل بازی موجود در مراکز تفریحی استان تا امروز فقط یک وسیله بازی استانداردسازی شده است، اظهار کرد: در خصوص استاننداردسازی وسایل بازی در مراکز تفریحی استان حساسیت لازم وجود دارد و تا به امروز بیش از ۵۰۰ وسیله بازی شناسایی شده است.

وی  با اشاره به ایجاد حلقه های کیفی در استان زنجان، افزود: تاکنون ۷۵ حلقه کیفی با حضور مدیران واحدهای صنعتی تشکیل شده است که این حلقه ها موجب افزایش بهره‌وری و راندمان خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان از برگزاری همایش استانداردسازی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: این همایش فرصتی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد خواهد بود و در این همایش از چهار واحد کیفی تقدیر می شود.

وی در پاسخ به سوال همدلی زنجان در خصوص استاندارد بودن نیمکت ها و فضاهای اداری اداره کل استاندارد استان زنجان نیز اظهار کرد: شاخص ها و آیتم هایی برای سنجش کیفیت وجود دارد که مطابق با استاندار بود ن و نبودن آن مشخص می شود اما در این شرایط برای تمامی موارد شامل نبوده و برخی از موضوعات از حیطه استاندارد اجباری بودن خارج بوده و اختیاری هستند.

کارگرزاده همچنین از صدور پروانه استفاده حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: این کار نیز با همکاری سازمان جهادکشاورزی انجام و تاکنون ۱۹ پروانه در این حوزه صادر شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حضور افتخارآفرین ورزشکاران زنجانی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی را تبریک گفت
خبر قبلی
صادر کنندگان برتر استان زنجان معرفی و تجلیل می شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست