علیرضا فغانی شایستگی قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد

علیرضا فغانی شایستگی قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد

 

 

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به حضور تیم داوری از ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت: حضور یک تیم داوری از کشورمان در این رقابت‌های جهانی یک افتخار بزرگ برای جامعه داوری ایران است.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، فریدون اصفهانیان با اشاره به پیشرفت داوری در ایران و حضور داورهای جوان موفق در فوتبال، اظهار کرد: فغانی و تیم داوری‌اش در بازی‌های مرحله گروهی بسیار خوب و بدون نقص قضاوت کردند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر اینکه سپردن قضاوت دیدار حساس فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی به علیرضا فغانی و تیم داوری‌اش نشان از کیفیت بالای داوری این داور بین‌المللی فوتبال کشورمان داشت، ابراز کرد: وی نیز بار دیگر در این دیدار حساس عملکرد بدون نقصی از خود به نمایش گذاشت.

اصفهانیان با تایکد بر اینکه علیرضا فغانی و تیم داوری‌اش توان و شایستگی قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارند، گفت: قضاوت داوران ایرانی در فینال دور از دسترس نیست.

وی اظهار کرد: علیرضا فغانی سابقه خوبی در قضاوت همچون قضاوت فینال بازی‌های المپیک، فینال جام ملت‌های آسیا، فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان و … را در کارنامه کاری خود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نظام اقتصادی برد-باخت
خبر قبلی
تمام افرادی که از ارز دولتی برای واردات استفاده کردند معرفی شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست