1. اجتماعی
  2. فراجناحی عمل کردن، یکی از ماموریت‌های مهم رسانه مستقل است

کد خبر: 5505

فراجناحی عمل کردن، یکی از ماموریت‌های مهم رسانه مستقل است

فراجناحی عمل کردن، یکی از ماموریت‌های مهم رسانه مستقل است

 همدلی می‌تواند با تعیین اهداف بلندمدت به ملزومات یک رسانه مستقل، پایبند باشد

 

 

 

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان این که فراجناحی عمل کردن، یکی از ماموریت‌های مهم رسانه مستقل است، گفت: همدلی می‌تواند با تعیین استراتژی و هدف مشخص به ملزومات یک رسانه مستقل، پایبند باشد به‌گونه‌ای که مستقل بودن خبرگزاری، در تعیین این هدف، نمایان باشد. لذا باید در کنار اهداف کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی لازم برای اهداف بلندمدت نیز صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی “همدلی‌زنجان”؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی متین در بازدید از دفتر “همدلی‌زنجان”؛ به مناسبت روز خبرنگار با تاکید بر این که هدف اصلی در فراجناحی عمل کردن، حفظ وحدت و همبستگی نظام اسلامی است، اظهار کرد: بر این اساس، اگر نقدی به عملکرد دولت، انجام شود به معنای مذمّت و تخریب نبوده بلکه کمک در راستای تصمیم‌سازی است و اگر عملکرد دولت، مورد تکریم قرار گرفت نیز به معنای طرفداری از دولت نبوده بلکه کمک دیگری به تصمیم‌گیری صحیح در بدنه دولت است.
وی افزود: برخی، تمام مشکلات موجود در جامعه را به تحریم‌ها نسبت می‌دهند در حالی که این‌گونه نیست و اندکی از مشکلات به تحریم‌ها وابسته است. لذا در این فضا رسانه مستقل می‌تواند تحلیل را در کنار تحریم قرار داده و علل نابسامانی‌های اقتصادی را تببین کند و زمینه تصمیم‌سازی صحیح و مناسب را به دولت، ارائه دهد.

 

متین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر این که بخشی از مشکلات موجود به سوء عملکرد مدیران، مربوط می‌شود، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با تحلیل و یافتن مسائل و مشکلات جامعه در این بخش، مسئولین را یاری کنند که بخشی از مشکلات به عملکرد دستگاه‌ها مربوط است تا مسئولین بدانند نیازمند پوست‌اندازی در راستای حل مشکلات هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، تصریح کرد: رسانه مستقل در صورتی که بتواند استقلال خود را حفظ کند، یقینا موفق می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان کشور
خبر قبلی
تامین و توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست