1. اخبار استان
  2. لایحه شفافیت آرای نمایندگان مجلس تیغ دولبه است

کد خبر: 6018

لایحه شفافیت آرای نمایندگان مجلس تیغ دولبه است

لایحه شفافیت آرای نمایندگان مجلس تیغ دولبه است

دخالت نمایندگان در امور اجرایی رویکرد نظارتی دارد

 

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: این موضوع همانند تیغ و چاقوی دولبه بوده و برخی با آن احساسی برخورد می کنند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علی وقفچی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های استان، با بازدید از غرفه “همدلی زنجان، به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد و در خصوص لایحه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: من به این لایحه رای دادم، اما متاسفانه برخی به این موضوع احساسی نگاه می کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی مسائل در خصوص شفافیت آراء به نقع منافع ملی نباشد، افزود: خواست مردم از نمایندگان به عنوان نزدیک ترین افراد به خود شفاف کردن امور بوده و خواسته بجایی است، اما در برخی امور این موضوع می تواند در راستای تحقق منافع جمعی و ملی نباشد و باید به آن توجه کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال همدلی زنجان در خصوص دخالت نمایندگان در امور اجرایی استان، خاطرنشان کرد: معتقدم منافع مردم باید برای انتصابات در نظر گرفته شود. بارها گفتم که ورود نمایندگان به موضوعات انتصابات بحث نظارتی بوده و دخالت نیست.

وی با باین اینکه هر جایی احساس کنیم مشکلات مردم حل نمی شود باید انتقاد کنیم، یادآور شد: در همه ابعاد این موضوع مطرح است. اعتقاد دارم هرجایی اگر بحث های مختلف منافع عموم مردم را در نظر نگیریم. منافع حزبی و گروهی باشیم به زیان جامعه است.

وقفچی در خصوص انتصاب مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان نیز گفت: در شهرک های صنعتی نیز امیدواریم از فردی استفاده شود که تمام ظرفیت ها را برای توسعه استان بکارگیری کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۷۴ پروژه مرمتی، احیا و زیرساخت‌های گردشگری در زنجان اجرا می شود
خبر قبلی
اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست