لزوم جلب مشارکت جوامع محلی در پروژه‌های اجرایی منابع طبیعی

لزوم جلب مشارکت جوامع محلی در پروژه‌های اجرایی منابع طبیعی

 

 

معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بر لزوم جلب مشارکت بیشتر جوامع محلی در اجرای پروژه هایی که منابع آن از محل صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت تاکید کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، ناصر حیدری‌پوری معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور در نشست هماهنگی ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان زنجان که در محل دفتر مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان صورت گرفت، ضمن ارائه رهنمودهای لازم به اعضاء ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان ، برجلب مشارکت بیشترجوامع محلی در اجرای پروژه ها و همچنین لزوم اجرای پروژه ها در سال ۱۳۹۸ در مناطقی که حداقل ۳۰ درصد در هزینه های اقدامات مشارکت داشته باشند تاکید نمود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و معاونین اداره کل در این نشست اعلام کردند که پیمانکاران کلیه پروژه های بیولوژیکی ، مکانیکی وکاداستر اراضی ملی و نیز طرفین قراردادهای مستند سازی و آموزش و ترویج در حوزه های آبخیز ۱۶ گانه هدف ؛ انتخاب و با آنان عقد قرارداد شده و اجرای کلیه پروژه ها آغاز گردیده و ضمنا پروژه احداث آبشخوار نیز به پایان رسیده است.

دکتروقف چی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز  بر مشکلات موجود در زمینه های آب و خاک و سیل در حوزه انتخابیه خود اشاره و اجرای بیش از پیش اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق طارم ، قره پشتلو، قلعه چای و دیگر مناطق حوزه انتخابیه را خواستار شد که در این خصوص مقرر گردید پیگیریهای مشترک توسط مسئولین اداره کل و نمایندگان آقای دکتر وقف چی در شهرستانهای طارم و زنجان بعمل آید.

همچنین مسئولین امر در رابطه با وضعیت اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی در استان ، میزان پیشرفت پروژه ها و مسائل و چالشهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تهیه و تدوین گزارشی تحلیلی از شرایط بازار استان زنجان
خبر قبلی
ارتقای فرهنگ شهروندی در اولویت برنامه‌های شهرداری زنجان قرار دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست