پارک‌هایی که در کوی الهیه زنجان ایجاد شده نیاز به روشنایی دارند

پارک‌هایی که در کوی الهیه زنجان ایجاد شده نیاز به روشنایی دارند

 

 

 

 

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مشکلات بررسی شده شهرک های اقماری زنجان، گفت: پارک‌هایی که در کوی الهیه زنجان ایجاد شده نیاز به روشنایی دارند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه۱ شهر زنجان، با بیان اینکه شهرداری زنجان باید توجه جدی به مشکلات ساکنان شهرک های اقماری زنجان داشته باشد، اظهار کرد: حواشی اتوبان ۲۲ بهمن روبروی اسلام آباد بدلیل ایجاد دیوار بتنی برای ساکنین خیابان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه پل عابر پیاده در کنار پل روگذر کوی فرهنگ با توجه به اینکه به‌ نکات ایمنی آن توجه نشده قابل استفاده نیست، افزود: باید به مسائل ایمنی در نقاط مختلف شهر توجه جدی صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مشکلات دیگر مشاهده شده در این بازدید اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد فضای سبز مابین کوی فرهنگ و کوی نانوایان که سال‌هاست علاوه بر ایجاد مشکل به مطالبات جدی مردم تبدیل شده است باتوجه به قولی که شهردار محترم  منطقه۱ به مردم داده اند هرچه سریعتر شروع شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعاونی های مسکن به خاطر عدم انجام پاره ای از تعهدات خود در شهرک های حاشیه ای، معضلات فراوانی را برای شهرداری و ساکنین آن منطقه به وجود آورده اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اقدامات لازم برای مدیریت بحران در بخش آب شهر‌های استان انجام شده است
خبر قبلی
دولت معلق!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست