کلیات طرح ساماندهی خطوط ویژه اتوبوسرانی زنجان تصویب شد

کلیات طرح ساماندهی خطوط ویژه اتوبوسرانی زنجان تصویب شد

 

 

مدیر کل دفتر فنی،حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان از تصویب کلیات طرح ساماندهی خطوط ویژه اتوبوسرانی شهر زنجان خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسرافیل نیازی با با بیان این مطلب، اظهار کرد: کلیات طرح ساماندهی خطوط ویژه اتوبوسرانی برای شهر زنجان صرفنظر از جزییات اجرایی، نحوه همپوشانی و ارتباط با سایر وسایط حمل و نقل عمومی با موقعیت کلی پایانه ها (شامل گلشهر،میدان آزادی ، میدان ارتش و منطقه امجدیه ) و خطوط انبوه بر محور ۲۲ بهمن ، خیابان های خرمشهر ، امام ، سعدی ولزوم برقراری ارتباط با خط دانشگاه زنجان براساس مصوبات کمیته فنی در جلسه اخیر شورای هماهنگی ترافیک استان مورد تصویب قرار گرفت.
وی اظهار کرد: جزییات طرح شامل جزییات اجرایی خطوط ویژه معابر، وضعیت مدیریت عملکرد خطوط، نحوه تردد در تقاطع های مسیر،راهکارهای مدیریت توقف حاشیه ای متاثر از طرح و سایر موارد اجرایی در جلسه ویژه کمیته فنی شورای ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.
نیازی افزود:اگر جزییات اجرایی مناسب و فنی از طرف شهرداری تهیه و درشورای ترافیک تصویب شود مزایایی از جمله افزایش سرعت متوسط جابجایی مسافرین حمل و نقل عمومی و کاهش زمان های تلف شده مسافرین در استفاده از اتوبوس را به ارمغان می آورد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان افزایش سطح تحت پوشش خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش نیاز به استفاده از وسیله نقلیه شخصی به ویژه در محدوده مرکزی شهر، کاهش استهلاک وسایل حمل و نقل عمومی ناشی از کاهش تاخیرهای ترافیکی فعلی با تفکیک مسیر و ایجاد خطوط ویژه را از دیگر مزایای تحقق این طرح برشمرد.

به گفته نیازی با تصویب جزییات طرح ساماندهی خطوط ویژه اتوبوسرانی شهر زنجان و اجرای آن ، امکان برنامه ریزی علمی و صحیح تر درعملکرد سیستم اتوبوسرانی، کاهش سرجمع هزینه های مسافر و سیستم اتوبوسرانی، کاهش تبعات ترافیکی ازآلودگی هوا گرفته تا راهبندان ها و تصادف در معابر و تقاطع ها عملی می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چرا مردم باید هزینه ناکارآمدی در صنعت خودرو را بپردازند؟
خبر قبلی
امروز جنگ رسانه‌ای دشمن بزرگتر از جنگ اقتصادی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست