1. اجتماعی
  2. آئین نکوداشت میرزا احمد نجفی زنجانی برگزار می شود

کد خبر: 720

آئین نکوداشت میرزا احمد نجفی زنجانی برگزار می شود

 

آئین نکوداشت میرزا احمد نجفی زنجانی برگزار می شود

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به برنامه شهرداری برای تجلیل از خوشنویس مطرح زنجان خبر داد و گفت: آئین نکوداشت مرحوم میرزا احمد نجفی زنجانی از خوشنویسان مطرح کشوری در شهر زنجان برگزار می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان، سید سعید صفوی با بیان اینکه شهرداری زنجان برای چهره های سرشناس زنجان در سطح کشور آئین های تجلیل برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: هفتم اردیبهشت مصادف با روز پنج شنبه این هفته آئین نکوداشت مرحوم میرزا احمد نجفی زنجانی از خوشنویسان مطرح کشوری با حضور میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

وی به آئین تجلیل مرحوم نجفی زنجانی اشاره کرد و افزود: مرحوم نجفی زنجانی آثار ارزشمندی در دانشگاه تهران و نجف اشرف به یادگار گذاشته است. این آئین تجلیل با حضور ۳۰ نفر از کاتبان بزرگ قرآن کریم بزرگ کشور در شهر زنجان برگزار می شود.

این مسئول فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری را مستمر عنوان کرد و اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری جشنواره آموزشی-ورزشی و هنری را برگزار خواهیم کرد. دانش آموزان می‌توانند همراه خانواده خود از ۱۰ تا ۱۵ کارخانه کبریت حضور یابند.

 

وی از برنامه شهرداری برای همه مناسبت های ملی و مذهبی در شهر زنجان خبر داد و گفت: برای اعیاد شعبان، مبعث و میلاد امامان معصوم در کنار مناسبت هایی همجون روز جهانی کارگر و روز معلم از جمله برنامه های پیش بینی شده در شهر زنجان خواهد بود.

صفوی از برگزاری پیاده روی خانوادگی در ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد و یادآور شد: این همایش از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و در سینما روباز گاوازنگ به اتمام می رسد. این همایش مصادف و همزمان با جشن بزرگ شعبان با حضور خواننده مطرح کشوری برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان همچنین از برنامه شهرداری برای ایام مبارک رمضان گفت و تاکید کرد: در ایام مبارک رمضان ۳۰ شب برنامه فرهنگی، آموزشی توام با نشاط اجتماعی مختلف در سطح پارک ها و مساجد شهر زنجان برگزار خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حضور ۱۴ کشور در جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم زنجان
خبر قبلی
سایه سنگین طلاق بر جامعه شهری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست