1. اجتماعی
  2. آخرین تلاش‌های امیر مرزبان برای تبدیل وضعیت استخدامی!

کد خبر: 22153

آخرین تلاش‌های امیر مرزبان برای تبدیل وضعیت استخدامی!

در هشت سال دولت حسن روحانی که استان زنجان سه استاندار به خود دید، امیر مرزبان، مدیرکل حوزه استاندار فتح اله حقیقی، پرحاشیه ترین مدیرکل حوزه بود که از وی حرف و حدیث های زیادی همواره نقل محافل بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت، تصویری به همدلی زنجان ارسال شده که نشان می دهد امیر مرزبان از استانداری زنجان و سازمان اداری و استخدامی برای تبدیل وضعیت خود شکایت کرده است. طی ماه های گذشته شایعات زیادی در خصوص نحوه قرارداد وی و مسائل استخدامیش وجود داشت. برای روشن شدن موضوع با سمانه شاددل، معاون منابع انسانی استانداری زنجان گغت و گو کردیم.

وی در خصوص سوابق و شرایط استخدامی امیر مرزبان توضیحاتی داد اما بعد از چند دقیقه تماس گرفت و تاکید کرد که نمی خواهد مسائلی که گفته رسانه ای شود! این در حالی بودکه تماس با وی جهت درج خبر رسمی جهت شفاف سازی در این خصوص بود. در این خصوص مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز حاضر به پاسخگویی نشد و خود امیر مرزبان نیز به برخی ابهات پاسخ نداده است.

حال با انتشار این تصاویر ابهامات در این خصوص بیشتر قوت گرفته است! مطابق با این سند امیر مرزبان، از استانداری زنجان و سازمان اداری-استخدامی شکایت کرده و خواستار تبدیل وضعیت خود از قرارداد کار معین به پیمانی شده است. مشخص نیست آیا طبق قانون وی به عنوان کارمند قراردادی می توانسته مدیرکل حوزه استانداری شود یا خیر! مدیرکل منابع انسانی استاندار در گفت و گویی که با همدلی زنجان داشت تاکید کرد که هیچ مشکل قانونی در این خصوص وجود نداشته است.

سوالی که در این خصوص مطرح است اینکه، مطابق گفته سمانه شاددل و غلامرضا الهی سرشت، مدیرکل روابط عمومی استانداری وی دارای سوابق متعددی بوده چطور در زنجان به فکر شکایت از استانداری و سازمان اداری-استخدامی و تبدیل وضعیت خود افتاده است!؟

چرا وقتی در استان مرکزی در کنار فتح اله حقیقی، استاندار وقت زنجان در حال خدمت بوده به دنبال تبدیل وضعیت به پیمانی نبوده است. مهم تر از آن اینکه چرا مسئولان استانداری زنجان و مشخصا معاونت منابع انسانی از اظهارنظر رسمی در این خصوص ترس و واهمه دارند!؟

آیا ابهامات و مسائلی وجود دارد که مسئولان برای شفاف سازی در این خصوص ترس و واهمه دارند؟ امیر مرزبان یکی از افراد معتمد استاندار زنجان است. رابطه نزدیک این دو به یکدیگر موجب شده شایعات زیادی علیه آن ها طرح شود. از باجناق بودن آن ها تا مسائل دیگر که البته به نظر می رسد در حد شایعه باشد و رنگ و بوی واقعیت نداشته باشد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آگهی استخدام مقطع درجه داری پلیس آگاهی زنجان
خبر قبلی
هوای زنجان از امروز گرم تر می شود/ طارم به بیش از ۴۵ درجه می رسد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جولان این روزهای مرزبان تواستانداری مثل جولان طالبان میمونه تو افغانستان

این اقا طوری رفتار میکرد انگار همه کاره مملکته. عقل و هوش استاندارو برده بود طوری که استاندار به همه بجز مرزبان شک داشت و فک میکرد همه دشمنن و خداوکیلی بدون اجازش اب هم نمیخورد. همدلی تورو خدا رسیدگی کن و نذار قسر در برن استاندار بی لیاقت و بی کفایت زنجان باید جابگوی همه خیانتهایی که به استان کرده رو باشه. الان تبریز یا استان دیکه ای بود بخاطر دروغا و تخلفات میلیاردیشون واسشون پرونده درست میکردن. اما چه کنیم که زنجان صاحب نداره!

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست