1. اجتماعی
  2. آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد استان زنجان

کد خبر: 9367

آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد استان زنجان

با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین مالی و غیر عمد زیر یکصدو پنجاه میلیون ریال با پرداخت بدهیشان فراهم می شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد استان زنجان فراهم شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه ستاد دیه استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای انجام گرفته از طرف اعضای ستاد برای اتخاذ برنامه ها و تصمیمات اثر گذار برای افزایش جذب کمک های مردمی خصوصا کمک های افراد نیکوکار برای آزادی محکومین مالی در سال گذشته گفت : با همه این تلاشها و اقدامات ضروری است این میزان فعالیت و کمک ها در سال جدید ارتقاء یابد .
وی با بیان اینکه با برنامه ریزیهای انجام شده در سال جدید تعداد جشن های گلریزان استان زنجان در ماه مبارک رمضان از ۴ شهرستان به ۸ شهرستان افزایش یافت و بایستی از همه ظرفیتها و کمک های افراد نیکو کار ،صاحبان صنایع ،معادن و سایر افراد متمکن مالی برای آزادی محکومین مالی و غیر عمد از زندان فراهم شود که تحقق این امر نیاز به عزم و تلاشی مضاعف است، امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش میزان کمک ها در این شهرستانها باشیم .
رییس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد : با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین مالی و غیر عمد زیر یکصدو پنجاه میلیون ریال با پرداخت بدهیشان تا پایان همین هفته فراهم خواهد شد که اقدام و تصمیمی بسیار ارزشمند برای کاهش آمار زندانیان جرایم کم اهمیت و البته مالی می باشد.
رییس هیئت مدیره ستاد دیه استان زنجان همچنین با اعلام این خبر تشریح کرد :در سال ۹۷ تعداد ۱۸۴ نفر از محکومین مالی و غیر عمد شامل ۱۰ نفر خانم و۱۷۴ آقا با کل بدهی به مبلغ ۲۳۷۷۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال در قالب پرداخت تسهیلات ،اخذ گذشت شکات ،آورده محکومین ، کمک های ستاد دیه کشور و استان و پرداخت بیمه از زندان آزاد شدند .
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه تعدادی از پرونده های زندانیان جرایم مالی و غیر عمد که درخواست مساعدت و تسهیلات کرده بودند بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ارتباط پایدار در روزهای ابتدایی سال۹۸؛ با تلاش مخابرات منطقه زنجان
خبر قبلی
 قرار نیست مملکت، نظامی یا تنگه هرمز بسته شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست