آزادی تمامی محکومان مالی زیر ۵۰ میلیون تومان تا نیمه شعبان در زنجان

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تا نیمه شعبان با پرداخت بدهی محکومان مالی زیر ۵۰میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان فراهم شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ صادقی نیارکی در جلسه ستاد دیه استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اسفند ماه از نگاه ستاد دیه به لحاظ میزان جمع آوری کمک های مردمی به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و آزادی ۲۴۶ محکوم مالی سال بسیار خوبی بود، اظهار کرد: استان از حیث مبلغ جمع آوری کمک های مردمی به نسبت جمعیت رتبه برتر کشور را کسب کرده است .

وی افزود: کل بدهی ۲۴۶ محکوم مالی مبلغ ۴۷میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان بود که در قالب کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور، استان ،تسهیلات بانکی، گذشت شکات، قبولی اعسار و آورده خود محکومان از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان نیارکی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ستاد دیه استان برای سال جدید متفاوت از سال ۱۴۰۰ خواهد بود، افزود: برای سال جدید برنامه های مختلف و منسجمی از قبیل استفاده از ظرفیت و کمک های اصناف و بازاریان استان در کنار های کمک های مردمی تدوین شده که با همکاری صدا و سیمای استان که در سال جاری یک کار بسیار هنرمندانه و قابل تقدیر با عنوان پویش برای آزادی زندانیان انجام داد ، خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در سال جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به ادامه شرایط کرونایی در استان جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان مانند سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عکس: زمزمه‌های نوروز در زنجان با طعم چهارشنبه سوری
خبر قبلی
ایران در قرارداد ۲۰ ساله چه امتیازاتی به روسیه داده؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست