1. اخبار استان
  2. آسفالت ریزی شهرداری زنجان انجام می‌‌شود

کد خبر: 26123

آسفالت ریزی شهرداری زنجان انجام می‌‌شود

شهردار زنجان گفت: در حالیکه عملیات ترمیم و لکه گیری معابر از اوایل اسفندماه با آسفالت سرد و‌گرم شروع شده بود؛ برای نخستین بار در شهر زنجان اجرای روکش کامل آسفالت معابر از فروردین‌ماه آغاز شد و دهم فروردین ماه در خیابان سرداران شهید شاهد اجرای ۱۶۰ تن روکش آسفالت بودیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علیرضا فیروزفر با بیان اینکه شروع این فعالیت در گذشته در اردیبهشت ماه اتفاق می‌افتاد که برنامه امسال نتیجه برنامه ریزی قبلی دقیق از بابت به روزرسانی به موقع کارخانه‌های آسفالت شهرداری زنجان و همچنین نتیجه مطالعات به موقع انجام یافته در پایان سال ۱۴۰۰ بود، اظهار داشت: آسفالت ریزی شهرداری در دو بخش لکه‌گیری و روکش کامل آسفالت انجام می‌گیرد.

وی افزود: امسال با عنایت ویژه‌ای که استاندار محترم به مدیریت امور شهری دارند با راه اندازی مجدد ستاد عمران شهری به ریاست ایشان شاهد برنامه‌های عمران شهری خوبی در زنجان از جمله در بحث ترمیم معابر خواهیم بود.

شهردار زنجان ادامه داد: برنامه ریزی لازم در مناطق چهار گانه از سوی شهرداری زنجان با پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر برای آسفالت ریزی معابر صورت پذیرفته است تا با بهتر شدن شرایط آب و‌هوایی، این عملیات به صورت ویژه در محورهای اصلی شهر با لحاظ ضوابط فنی و اجرایی و بر اساس مطالعه دقیق معابر صورت پذیرد.

وی استفاده از سیستم نوین اسکن معابر شهر را به عنوان یک پروژه فنی و مهندسی بمنظور ارتقاء سطح کیفی و کمی اجرای روکش آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: تمام برنامه ریزی و تلاش‌ها جهت بالا بردن سطح خدمات شهر از جمله ترمیم معابر صورت پذیرفته است.

فیروزفر ضمن تاکید در رعایت تمام مشخصات فنی و اجرایی تصریح کرد: برای اولین بار در شهر زنجان شاهد شروع اجرای روکش آسفالت در فروردین ماه بودیم و با شرایط آب و‌هوایی پیش رو عملیات آسفالت ریزی گسترده تر خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی با وعده تحویل مسکن در زنجان
خبر قبلی
آقای شهردار، آسفالت زنجان را سامان دهید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست