1. اخبار استان
  2. آسیب دیدگی وزنه بردار زنجانی شدید نیست

کد خبر: 21120

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان:

آسیب دیدگی وزنه بردار زنجانی شدید نیست

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: آسیب دیدگی سلطانی وزنه بردار زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا شدید نیست. حسین سلطانی وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوگرم در حرکت آخر یک ضرب مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شد.

 

به گزارش همدلی زنجان؛ علی نصرتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از مراجعه به بیمارستان و گرفتن عکس های رادیولوژی مشخص شد که هیچگونه شکستگی و محدودیت حرکتی در ناحیه آرنج حسین سلطانی وجود ندارد.

وی افزود: بعد از گذشت ۲۱ روز معاینات نهایی روی دست حسین سلطانی صورت خواهد گرفت. بنا به اظهارات دکتر باقری جای هیچگونه نگرانی نیست و حال عمومی حسین سلطانی مثبت ارزیابی شده است.

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان خاطرنشان کرد: حسین سلطانی دلاور مرد زنجانی که برای شرکت در مسابقات آسیایی دسته ۸۱ کیلوگرم همراه سایر ملی پوشان این رشته ورزشی راهی ازبکستان شده بود در حرکت آخر یک ضرب از ناحیه آرنج دست آسیب دیده و راهی بیمارستان شد.

وی بابیان اینکه سلطانی در اولین حرکت یک ضرب خود وزنه ۱۵۶ کیلوگرم را مهار کرد، افزود: با توجه به رقابت نزدیک رقبا در جدول مسابقات و طبق تصمیم مربیان تیم ملی وزنه ضرب دوم به ۱۶۱ کیلوگرم ارتقاءیافت که متأسفانه حسین سلطانی موفق به مهار وزنه نشد و برای بار سوم مجددا همین وزنه را درخواست دادند که درصورت مهار این وزنه حسین سلطانی در حرکت یک ضرب مقام سوم جهان را از آن خود می‌کرد اما  این ورزشکار پرتلاش زنجانی با در رفتگی آرنج دست چپ زیر وزنه مواجه شده و از ادامه مسابقات جا ماند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجانی‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزو بهترین‌های کشور
خبر قبلی
نخستین ناحیه صنعتی رمز‌ارز کشور در زنجان ایجاد می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست