آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت در استان زنجان

آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه رمضان در قالب طرح ضیافت در استان زنجان

 

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی استان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است.

به گزارش همدلی زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به توزیع برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ های مصوب طی ماه مبارک رمضان در استان زنجان اظهار کرد: این اقلام توسط شرکت های مباشر دولتی تامین و در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات عرضه می شود.

وی قیمت برنج توزیعی در قالب طرح ضیافت در استان زنجان را ۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام و عنوان کرد: در قالب این طرح همچنین شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۵۵ تومان، گوشت قرمز با قیمت ۲۳ هزار تومان و گوشت مرغ نیز با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

جعفری بیان داشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات برای اخذ معرفی نامه دریافت کالا به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

جعفری در پایان تصریح کرد: مقرر شده لبنیات و روغن نیز با ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه های مربوطه در ایام رمضان عرضه شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مدیر عامل جوراب مهیار کارآفرین برتر ملی شد
خبر قبلی
دومین جشنواره گیلاس در استان زنجان برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست