آغاز عملیات احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در استان زنجان

با حضور صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و  رسولیان معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، عملیات احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش همدلی زنجان؛ صادقی نیارکی امروز چهارشنبه به استان زنجان سفر کرد و در ابتدای سفر خود از شرکت جی تی آی پارس که طی روز های اخیر توسط ریاست جمهوری افتتاح شده بود ، بازدید کردند.

این شرکت با تولید انواع توتون و تنباکو فرآوری شده زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را در شهرستان سلطانیه فراهم نموده است. سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان به شمار می رود ، بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال می باشد .

با راه اندازی این واحد و انتقال دانش فنی فرآوری توتون شاهد صرفه جویی ارزی به میزان ۱۴ میلیون دلار در استان بودیم. معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان زنجان با کلنگ زنی ناحیه صنعتی ظریفان ، عملیات احداث واحدهای کارگاهی این ناحیه صنعتی را آغاز کردند.

شایان ذکر است تعداد واحدهای این ناحیه صنعتی ۱۰۳ واحد می باشد که هم اکنون عملیات اجرایی ۲۷ واحد با سرمایه گذاری پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

کلیه زیر ساخت های لازم از جمله آب ، برق ، گاز و مخابرات در این ناحیه صنعتی تامین شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش‌های رگباری در استان زنجان
خبر قبلی
روستای گردشگری ولیدر در قاب دوربین + عکس
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست