1. اجتماعی
  2. آغاز رسمی فعالیت پلیس فتا در شهرستان ابهر

کد خبر: 3376

آغاز رسمی فعالیت پلیس فتا در شهرستان ابهر

آغاز رسمی فعالیت پلیس فتا در شهرستان ابهر

 

 

فرمانده انتظامی استان زنجان از افتتاح مرکز پلیس فتا در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مهم ترین ماموریت پلیس فتا، صیانت از هویت ملی و ارزش‌های اسلامی، حفظ حریم خصوصی افراد و… می باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ سردار علی آزادی درمراسم افتتاح ساختمان پلیس فتا شهرستان ابهر، ضمن تشریح اقدامات پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، گفت: این پلیس با هدف پیشگیری و مبارزه با جرائم در فضای مجازی و سایبری به منظور تامین امنیت و حفظ حریم خصوصی شهروندان و آزادی های مشروع مردم راه اندازی شده است.

وی افزود: رشد قارچ‌گونه جرایم درحوزه فضای مجازی مثل کلاهبرداری‌های اینترنتی، سرقت اطّلاعات، تجاوز به حریم خصوصی افراد و جرایم اخلاقی و برخی جرایم سازمان‌یافته اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ابهر ایجاب می‌کرد پلیس تخصّصی که توان پی‌جویی و رسیدگی به چنین جرایمی را داشته باشد درتشکیل شود.

این مسئو ل ارشد انتظامی استان ادامه داد: با راه انداری پلیس فتا این شهرستان شاهد کاهش جرایم خواهیم بود هدف اصلی ایجاد چنین مراکزی برآورده ساختن مطالبات مردم است و با آشنا شدن مردم با آسیبها و تهدیدات فضای مجازی و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنتی و فضای مجازی در برابر آسیبهای فضای مجازی مصونیت پیدا خواهند کرد.

وی تأکید کرد: حفظ و صیانت از هویت ملی و ارزش‌های اسلامی، حفظ حریم خصوصی افراد و صیانت از منافع افراد در فضای سایبری از نتایج عملکرد این پلیس است.

آزادی با بیان اینکه برخی از قربانیان به علت بعد مسافت تا مرکز استان ازشکایت خود صرف نظرمی‌نمود افزود: با افتتاح پلیس فتا شهرستان ابهر، مردم این شهرستان جهت پیگیری پرونده های قضایی خود نیاز به مراجعه به پلیس فتا استان ندارند و به سهولت می تواند با مراجعه به پلیس فتا شهرستان ابهر از روند پیگیر پرونده خود را پیگیری نمایند

فرمانده انتظامی‌استان زنجان درپایان افزود: حفاظت از اموال و اسرار مردم درمحیط فضای تولید و تبادل اطلاعات برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی‌، به گونه‌ای که این محیط بستری برای بروز فعالیت‌های غیرقانونی نشود، از دیگر ماموریت‌های پلیس فتا است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حجم آب سد تهم ۱۷ درصد کاهش یافت
خبر قبلی
افزایش ۵۰ درصدی پرندگان مهاجر در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست