1. اجتماعی
  2. آقای استاندار امروز وقت توصیف نیست!

کد خبر: 22354

آقای استاندار امروز وقت توصیف نیست!

با رسیدن به روزهای پایانی دولت دوازدهم، مدیران باید گزارش عملکرد خود را برای مردم ارائه کنند. این شرایط حداقل در استان زنجان وجود ندارد و مدیران عملکردی از اقدامات خود ارائه نمی کنند و در این اندک مدیرانی هستند که در نشست های خبری پاسخگوی سوالات هستند.

به گزارش همدلی زنجان؛ مطابق با همین شرایط انتظار بر این است که بالاترین مقام اجرایی استان نیز در نشست خبری دستاوردهای دولت را ارائه دهد اما ماه ها است که فتح اله حقیقی نشستی برگزار نکرده است. وی در یکی از اظهارنظرهای اخیر خود در جلسه شورای آموزش و پرورش گفته که شهرک های اقماری زنجان با مشکل فضاهای آموزشی مواجه هستند.

فتح‌الله حقیقی بر لزوم ضرورت انجام وظایف تعاونی‌ها در استان تاکید کرد و گفت: جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی تشکیل و از ظرفیت تعاونی بر اساس مواد قانونی احصا و مکلف به انجام وظایف خود شوند. نیازمند ساخت ۶۳ مدرسه در شهرک های اقماری این استان هستیم. ایجاد این زیرساختها طی سال‌های گذشته می‌توانست پیشرفت‌های بهتری را ترسیم کند.

مشکل کمبود سرانه های آموزشی در شهرک های اقماری زنجان به ویژه در پونک و گلشهر موضوع جدیدی نیست. اما استاندار زنجان بدون اینکه گزارشی از اقدامات تیم مدیریتی خود در خصوص کاهش این مشکلات داشته باشد صرفا به توصیف این مشکل بسنده کرده است!

وقتی شرکت های تعاونی در شهر زنجان با تغییر کاربری ها برخی زمینه های سواستفاده را فراهم می کردند مسئولان بلندپایه استانی در سکوت به سر می بردند! و روز به روز وضعیت سرانه فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری که جمعیت بسیار بالایی نیز در آن ساکن شده اند، بیش از گذشته شد.

با ورود مسئولان قضایی استان بسیاری از این رویکردها غلط اصلاح شد و حتی برخی مدیران شرکت های تعاونی بازداشت شدند! حال مدیران دولتی در سطوح عالی صرفا به توصیف مشکلات می پردازند!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شد
خبر قبلی
معیشت و جان مردم خوزستان در خطر است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست