1. اخبار شهرستان
  2. آموزش حقوق آپارتمان نشینی در زنجان

کد خبر: 10438

آموزش حقوق آپارتمان نشینی در زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برنامه های آموزشی این سازمان، گفت:آموزش حقوق و قانون آپارتمان نشینی در زنجان به صورت مجتمع محور برگزار می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  مریم شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان با بیان اینکه این سازمان تلاش کرده مطابق با رویکرد شورای اسلامی شهر زنجان، برنامه های زیرساختی را مورد اولویت قرار دهد، اظهار کرد:یکی از اقدامات مهم شناسایی و تملک بناهای قدیمی شهر زنجان برای تغییر کاربریو تبدیل به فرهنگسراهای محلات بوده که در این راستا ۱۰ بنای قدیمی در نقاط مختلف شنایایی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  برای ایجاد فرهنگسراهای تخصصی همچون خانه موسیقی، خانه تئاتر نیز برنامه دارد، افزود:  با توجه به محدودیت های اعتباری امکان تحقق اهداف مهم در این حوزه با مشکلاتی مواجه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه فرهنگسرای ارگ واقع در سبزه میدان یکی از فضاهای ایجاد شده فرهنگی در شهر زنجان است، یادآور شد: این فضا خدمات مناسب فرهنگی را به شهروندان زنجانی ارائه می کند. کلاس های رشته های مختلف هنری و صنایع دستی در سطح مبتدی برای علاقه مندان در این فرهنگسرا به صورت رایگان دایر است.

وی رویکرد سازمان را اجرای برنامه های فرهنگی به صورت محله محور عنوان کرد و گفت: در این راستا حضور در مجتمع ها و آپارتمان ها برای اجرای برنامه ها با هدف آموزش حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد. تلاش شده برنامه های فرهنگی در شهر زنجان با پوشش مناسب در بخش های مختلف باشد و به ابعاد مذهبی فرهنگ مردم شهر توجه شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه سازمان تلاش کرده پیوست های فرهنگی در اجرای پروژه های مهم شهرداری زنجان را در دستور کار قرار دهد، افزود: تلاش شده با اقدامات فرهنگی اجرای پروژه های مهم شهرداری زنجان تسهیل شده و با پیوست فرهنگی همراه باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
موازی‌کاری، آفت برنامه‌های حوزه اجتماعی است
خبر قبلی
زمین های ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان واگذار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست