1. اخبار استان
  2. اتمام زمان بندی افتتاح پروژه سبزه میدان + فیلم

کد خبر: 23153

اتمام زمان بندی افتتاح پروژه سبزه میدان + فیلم

شورای پنجم شهر زنجان طراحی صورت گرفته برای پروژه سبزه میدان را تغییر داد و حجم بارگذاری و پیچیدگی آن را کاهش محسوس داد. اعضای شورای پنجم شهر زنجان معتقد بودند طرح باید ساده تر شود و هزینه های اجرایی آن کاهش یابد تا شهرداری برای اجرای آن توان مالی-فنی لازم را داشته باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  چهار سال دوره پنجم شورای شهر زنجان تمام شد و حال شورای ششم با ترکیب جدید و متفاوت تلاش دارد این میراث کهن در بافت مرکزی شهر زنجان را به سرانجام برساند. در دوره پنجم شورا تلاش شد این پروژه تعیین تکلیف شود اما همان طرح ساده شده و کاهش هزینه ها نیز نتوانست موجب اتمام آن در طول حیات چهارساله شورای پنجم شود.

در شرایط فعلی شهرداری زنجان با سرپرست اداره می شود و عباس راشاد منتخب شورا برای شهرداری شده اما هنوز حکمی برای راشاد صادر نشده است. عباس راشاد در آن مقطع مخالف طراحی صورت گرفته شده، بود. طرحی که اکثریت شورای پنجم در زمان جواد رحمتی برای پروژه سبزه میدان طراحی شده بود، موافقت کرده بودند.

حال زمان بندی که برای پروژه سبزه میدان پیش بینی شده بود هم تمام شده اما هنوز عملیات اجرایی حتی به نصف هم نرسیده است. اتمام این پروژه در تصدی شهردار جدید و شورای ششم مهم ترین مطالبه مردم زنجان خواهد بود.

 

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جلوه هویت بخش مردم طارم در لباس محلی بانوان
خبر قبلی
اهمیت اطلاعات برای عملکرد بازار
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست