1. اخبار استان
  2. اجرای طرح “۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران

کد خبر: 7101

اجرای طرح “۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان از اجرای طرح” ۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و در خصوص این طرح گفت: طرح”۲ وام در یک حساب” از جمله طرح هایی است که مشتریان محترم این بانک می توانند در قالب آن بصورت آنی و بدون ضامن اقدام به دریافت ۲ وام قرض الحسنه با یک حساب با کارمزد ۱ و ۲ درصد نمایند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسن خانمحمدی در خصوص جزئیات این طرح اظهار کرد: در این طرح مشتریان با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه ” ۲ در یک” از تسهیلات مرحله اول و دوم طرح طبق شرایط تعریفی بهره‌مند می شوند.

وی به این طرح ها اشاره کرد و افزود: این طرح ها شامل نوع حساب: سپرده قرض الحسنه ویژه طرح ۲ در یک، تسهیلات مرحله اول: پرداخت تسهیلات تا مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و نرخ کارمزد: ۱ درصد تا ۸۰ درصد ضریب تسهیلات و ۲ درصد از ۸۰ درصد تا ۹۰ درصد ضریب تسهیلات است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان ادامه داد: تسهیلات مرحله دوم: پرداخت تسهیلات، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک با نرخ کارمزد ۴ درصد است. بطوری که پس از اتمام دوره بازپرداخت تسهیلات مرحله اول متقاضیان می توانند حسب نیاز خود از تسهیلات مرحله دوم به میزان میانگین باقی مانده سپرده “۲ در یک” و اقساط پرداختی، مطابق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک بهره مند گردند.

خانمحمدی در خصوص نحوه اجرای طرح نیز ادامه داد،؛ تسهیلات مرحله اول طرح مذکور بدون نیاز به ضامن بوده و دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه می باشد و پس از افتتاح سپرده ۲ در یک و واریز وجه به سپرده، قابل پرداخت خواهد بود.

وی در خصوص تسهیلات مرحله دوم طرح ۲ در یک افزود: مشتری می تواند پس از تسویه کامل تسهیلات مرحله اول نسبت به درخواست تسهیلات مرحله دوم، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک اقدام نماید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این زمینه گفت: نرخ کارمزد برای تسهیلات مرحله دوم طرح فوق ۴ درصد از محل منابع بانک بوده و تشکیل پرونده تسهیلاتی و اخذ تضامین و وثایق این مرحله از طرح طبق روال جاری بانک خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم زنجان به نیازمندان بهزیستی
خبر قبلی
چهار روز کاری با استاندار جدید زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست