اجرای عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از ۲۷ هکتار در اراضی ملی استان زنجان

 

اجرای عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از ۲۷ هکتار در اراضی ملی استان زنجان

 

 

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای ۶ مورد عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از ۲۷ هکتار در اراضی ملی استان زنجان در خرداد سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از ۴ میلیارد ریال گزارش شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، منصور خسروی حفاظت از عرصه ها را وظیفه اصلی سازمان متبوع دانست و با اشاره به عملکرد این یگان در ماه اخیر اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری ۱۴۲ عملیات پیشگیری از تصرف به مساحت ۲۲۴ هکتار به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به توقیف ۱۳ دستگاه از ماشین آلات تخریب کننده اراضی ملی متخلفان اعلام کرد: ماه گذشته ۱۸۹ گزارش مردمی مبنی بر تخریب عرصه های ملی و طبیعی در یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان به ثبت رسیده است.

خسروی با بیان اینکه ۲۶ فقره پرونده به سطح بیش از ۱۴۶ هکتار مربوط به ماده ۵۵ در مراجع قانونی استان زنجان تشکیل شده است، افزود: همچنین در ۲۳ عملیات، ۵۰۶۴ واحد دامی غیرمجاز از عرصه های ملی استان اخراج شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در خرداد ماه گزارشی مبنی بر اطفای حریق توسط این یگان وصول نشده است، اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده هیچ فرد متخلفی دستگیر نشده است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمک ۵۵ میلیون تومانی به هیئت سه گانه استان زنجان
خبر قبلی
آخر تیرماه ۳ بازارچه میوه و تره‌بار در زنجان افتتاح می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست