اجرای ۲۷۷ عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان ایجرود

فرماندار ایجرود در جلسه هماهنگی دهه فجر این شهرستان گفت : امسال برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان ایجرود بیش از ۲۷۷ برنامه مختلف اجرا خواهد شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی با اشاره به طرح های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی این شهرستان گفت : در این ایام ۷۵ طرح با مجموع اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد : بهره برداری از چندین طرح بهسازی و آسفالت معابر روستاها ، افتتاح مدرسه خیرساز احمد کندی، بهره برداری از چندین طرح گازرسانی به روستاها و افتتاح چندین طرح آبرسانی به مناطق روستایی ، از جمله مهمترین این طرح‌ها به شمار می رود .
مهندس سلیمی با تشریح برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده نیز گفت : برای گرامیداشت این ایام بیش از ۲۰۲ برنامه مختلف تدارک دیده شده است .
وی تصریح کرد : دیدار با امام جمعه زرین آباد ، عطر افشانی مزارشهدا ، اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاها و مدارس و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه‌های فرهنگی این ایام به شمار می رود.
فرماندار ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت : این چهار کلمه در حقیقت از عمق وجود مردم و امام خمینی(ره) تراوش کرده بود و شامل همه مطالبات مردم در آن زمان بوده و هست.
سلیمی،استقلال سیاسی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت : به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد استقلال کامل سیاسی هستیم و این یکی از مولفه های پیشرفت کشور به شمار می رود .
وی با بیان این مطلب که در طول ۴۰ سال ، کاستی‌هایی هم وجود داشته است افزود: باید تمامی این دستاوردها و پیشرفت ها به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بازگو شود.
امام جمعه شهرستان ایجرود نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مسئولان شهرستان باید در برنامه ریزی های صورت گرفته برای گرامیداشت این ایام رعایت شئونات ایام فاطمیه را نیز در نظر داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین مقدمی با تأکید بر لزوم بازگو کردن خدمات انقلاب اسلامی ایران به قشر جوان گفت : مسئولان باید سعی کنند در دیدارهای چهره به چهره خود با مردم در این ایام دستاوردها و اقدامات نظام را به بهترین شکل ممکن به مردم تبیین کنند.
وی با اشاره به خدمات نظام در طول ۴۰ سال گذشته گفت : استقلال و عدم وابستگی کشور به بیگانگان، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و این امر باعث شده است که در توطئه های دشمنان کشورمان ، حتی یک وجب از خاک کشور نیز در اختیار بیگانگان قرار نگیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصویر اقتصاد ایران در چالش ‌۱۰سال
خبر قبلی
استانداران زنجان/سید سجاد کاظمی/نیکوکاری که مانع از ذکر نامش بر سردر دانشگاه شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست