1. اخبار شهرستان
  2. احداث کمربندی شمالی به عهده شهرداری زنجان نیست

کد خبر: 7783

احداث کمربندی شمالی به عهده شهرداری زنجان نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: آنچه مسلم است بحث کمربندی شمالی تنها به شهرداری مربوط نیست که در آنجا صاحبان زمین برای ما اجرائیه گرفته‌اند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسماعیل دویران با اشاره به اینکه در کمربندی شمالی راه و شهرسازی نیز مسؤولیت دارد و باید امور مربوط را انجام دهد، افزود: اما اینکه در آنجا برای شهرداری اجرائیه صادر شود درست نیست چون آنطور که مطلع شدم چند روز قبل ۳ تا ۴ میلیارد تومان را خواستند خارج کنند که البته جلوی آن را گرفتیم.
وی ادامه داد: درست است که در طرح تفصیلی شهر کمربندی شمالی پیش‌بینی شده است اما مراجع قضایی دقت کنند که احداث کمربندی شمالی شهر به عهده شهرداری نیست و نباید پرونده علیه ما تشکیل شود و متولی مربوطه باید به آن پاسخگو باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه در این حوزه واحد حقوقی شهرداری نیز آن چنان فعال نیست، گفت: واحد حقوقی باید مراقب باشد که به خاطر موضوع کمربندی شمالی علیه شهرداری پرونده تشکیل نشود چون گاها آرایی که علیه شهرداری صادر می‌شود موجب بسته شدن حساب شهرداری می‌شود که در آن صورت با چالش مواجه خواهیم شد.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع طرح سبزه‌میدان اشاره کرد و افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که اوایل آذرماه انجام شد قرار بود که نقشه‌های فاز یک تا اواخر آذر آماده شود اما این اتفاق رخ نداده است و در عین حال مصوبه کمیسیون ماده ۵ نیز ابلاغ نشده است از همین رو از استاندار می‌خواهیم که این مصوبه را هرچه زودتر به شهرداری ابلاغ کند که به مشکل برنخوریم.
دویران با اشاره به اینکه در دست بودن نقشه‌ها برای انجام مناقصه این طرح ضروری است، گفت: با این حال در پیگیری بنده حوزه شهرسازی اعلام کرد که تا آخر دی‌ماه این نقشه‌ها را ارائه خواهند کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: اگر نتوانیم امسال طرح سبزه‌میدان را به فرآیند مناقصه بگذاریم مطمئنا در سال آینده دچار چالش جدی خواهیم شد پس بهتر است که هرچه زودتر این را آغاز کنیم.
وی در پایان به بحث بازدیدهای دوره‌ای اعضای شورای شهر از خیابان‍‌های زنجان اشاره کرد و افزود: طبق بررسی که کردیم وضعیت آسفالت به ویژه در کمربندی شمالی اصلا خوب نیست و این حفاری‌های که انجام شده است و با توجه به اینکه فاضلاب همچنان در حال کار کردن هستند موجب شده است که مردم دچار مشکل شوند از همین رو درخواست داریم که شهرداری این وضعیت را سر و سامان بدهد

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کیفیت آب شرب زنجان مناسب است
خبر قبلی
۱ ریال تاکنون از درآمد حاصل از جرائم رانندگی به شهرداری زنجان پرداخت نشده است!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست